McDonald’s: Iskustva, ne iskustvo – Employer branding kampanja

0
136
mc reklama zaposleni employer branding

Jedan od najpoznatijih lanaca restorana brze hrane McDonald’s predstavio je svoju novu kampanju u Rumuniji pod nazivom “Experiences, not experience”.

Cilj ove kampanje je izgradnja Brenda poslodavca (employer branding) za McDonald’s, prikazujući ga kao idealno mesto za mlade ljude koji tek počinju svoju karijeru I nemajju puno radnog iskustva. Ova kampanja slavi mladost i iskustva koja se stiču tokom tog perioda života, ističući McDonald’s kao mesto gde mogu razvijati veštine i sticati dragoceno iskustvo koje će biti korisno za dalju karijeru. Takođe ova kampanja ima za cilj da podstakne mlade da razmotre McDonald’s kao ozbiljnog poslodavca koji pruža mogućnosti za rast i napredovanje, a ne samo kao privremeni posao.

McDonald’s se putem svoje kampanje za izgradnju Brenda poslodavca fokusira na mlade koji tek započinju svoju karijeru i nisu puni radnog iskustva. Cilj ove kampanje je da privuče ove mlade ljude, prikazujući McDonald’s kao mesto gde se mogu sticatati važne veštine i iskustvo koje može biti korisno za dalju karijeru.

Agencija: DDB Romania:

Executive Creative Director: Roxana Nita

Senior Art Director: Teodor Minea

Senior Copywriter: Alexandra Jitarel

Strategy Director: Ioana Dobrinescu

Strategy Planner: Georgiana Nica

Account Director: Georgiana Rotaru

Account Manager: Carmen Răduta

McDonald’s:

Marketing Director: Irina Angelescu

Senior Marketing Coordinator: Ioana Bibita

Digital Marketing Manager: Cosmina Tapliuc

Director: Andrei Gheorghe

Production house: Multi Media Est

Tekst napisao: Uroš Stupar

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.