Jedan od najpoznatijih lanaca restorana brze hrane McDonald’s predstavio je svoju novu kampanju u Rumuniji pod nazivom “Experiences, not experience”.
Cilj ove kampanje je izgradnja Brenda poslodavca (employer branding) za McDonald’s, prikazujući ga kao idealno mesto za mlade ljude koji tek počinju svoju karijeru I nemajju puno radnog iskustva. Ova kampanja slavi mladost i iskustva koja se stiču tokom tog perioda života, ističući McDonald’s kao mesto gde mogu razvijati veštine i sticati dragoceno iskustvo koje će biti korisno za dalju karijeru. Takođe ova kampanja ima za cilj da podstakne mlade da razmotre McDonald’s kao ozbiljnog poslodavca koji pruža mogućnosti za rast i napredovanje, a ne samo kao privremeni posao.
McDonald’s se putem svoje kampanje za izgradnju Brenda poslodavca fokusira na mlade koji tek započinju svoju karijeru i nisu puni radnog iskustva. Cilj ove kampanje je da privuče ove mlade ljude, prikazujući McDonald’s kao mesto gde se mogu sticatati važne veštine i iskustvo koje može biti korisno za dalju karijeru.
Agencija: DDB Romania:
Executive Creative Director: Roxana Nita
Senior Art Director: Teodor Minea
Senior Copywriter: Alexandra Jitarel
Strategy Director: Ioana Dobrinescu
Strategy Planner: Georgiana Nica
Account Director: Georgiana Rotaru
Account Manager: Carmen Răduta
McDonald’s:
Marketing Director: Irina Angelescu
Senior Marketing Coordinator: Ioana Bibita
Digital Marketing Manager: Cosmina Tapliuc
Director: Andrei Gheorghe
Production house: Multi Media Est
Tekst napisao: Uroš Stupar