U potrazi za odgovorom da li je omiljeni ukus hrane taj koji vas može dovesti do srodne duše, Unilliver plasira novu kampanju brenda Knorr. Na osnovu sprovedenog istraživanje kojim je obuhvaćeno 12.000 ljudi u 12 država, došlo se do sledećeg rezultata. Čak 3 od 4 osobe (preko 78% ispitanika) pre će privući osoba koja uživa u istim ukusima hrane.
U saradnji sa IBM, Knorr je kreirao i „Flavour Profiler“ na osnovu koga ljude deli na 12 tipova u zavsnosti od ukusa hrane koji preferiraju.
Kako bi potvrdio tezu i sprovedeno istraživanje, Knorr je organizovao mali eksperiment. Upario je ljude, totalne strance, isključivo na osnovu njihovog ukusa. Jedini uslov bio je da tokom večere nije dozvoljeno jesti svojim rukama. Kroz reklamu, predstavljen je prvi susret potpunih neznanaca, na večeri spremljenoj po njihovom (zajedničkom) ukusu.
Agencija: MullenLowe
Klijent: Knorr
Godina: 2016
Tekst pisala: Maja Obradović