Beldent Chewing Gum: Skoro identični

0
933

Postoji verovanje koje kaže da žvake daju loš utisak o čoveku. Ali da li je to istina? Beldent Gum razotkriva taj mit i nudi dokaze koristeći eksperiment u novoj i jedinstvenoj kampanji, koju je odradila agencija Del Campo Saatchi & Saatchi. 

Prvog oktobra je u Muzeju savremene umetnosti u Buenos Airesu postavljena interesantna instalacija gde su posetioci odgovarali na pitanja gledajući nekoliko parova identičnih blizanaca, koji su se razlikovali samo u jednoj stvari – jedan od njih je žvakao žvakaću gumu. Pogledajte do kakvih su neočekivanih rezultata došli i da li su potvrdili činjenicu da je ponekad potrebno imati dobru žvaku. 

Od 481 ljudi koji su učestvovali u eksperimentu, 73% favorizuje one blizance koji žvaću žvaku, dokazujući da žvake ne daju loš utisak.

Marketing agencija: Del Campo Saatchi & Saatchi
Klijent: Beldent Chewing Gum
Godina: 2013

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.