Šta se desi kada AT&T, Verizon i T-Mobile naprave bebu ? Iskočiće lik sa neurednim obrvama i osmehom Gari Buzera po imenu Tapi. Ovaj Mapet lik kreiran je od strane marketing agencije Camp+King iz San Franciska da putem online oglašavanja predstavi prvu nacionalnu kampanju za pokretanje mobilnog plaćanja aplikacijom Softcard. Aplikacija je nastala zajedničkim ulaganjem kompanija : AT&T, Verzion i T-Mobile.
Tapi – maskota zapravo predstavlja uredjaj koji se nalazi na terminalima za plaćaje i on očitava kodove sa mobilnih telefona u kojima je aplikacija instalirana. Dovoljno je samo da prinesete mobilni aparat blizu njega, sačekate zvučni signal I račun je plaćen.
Pojavljuje se u tri reklamna spota i nije bitno da li zauzima pozornicu McDonald’s-a ili se rve sa Rodi Piperom on donosi voljeni humor u svom poslu.
https://www.youtube.com/watch?v=nNXc-fvIItw
https://www.youtube.com/watch?v=X0Pp7_78-qU
https://www.youtube.com/watch?v=d61UndcYM04
Klijent: Softcard
Marketing agencija:Camp + King
Tekst napisali : Anja Nikić i Mihajlo Petrović