Sirena i baka u glavnim ulogama novih Burger King reklama

0
142
Burger King baka reklama

Prvi poljubac svi pamtimo, i verovatno ćemo ga zauvek pamtiti. Taj osećaj prosto ne može da se ponovi, možda i najbolji osećaj ikada. Ili ipak ne?! Da li je stvarno bolji od sočnog zalogaja omiljene hrane? Da li je stvarno bolji od potpunog zadovoljstva dok uživamo u velikom burgeru? Složićemo se da svakako nije bolji.
Možda da preskočimo te dečije momente i pređemo na nešto što je izazov za jake i strpljive muškarce. Zanate onaj osećaj kada posle nekoliko sati čekanja, ma samo što ste pomislili da se pakujete i završite sa pecanjem, nešto zagrize udicu. Osetite da je to nešto veliko, i već vidite sebe kako se hvalite prijateljima šta ste upecali taj dan. Ma gotovo da ne postoji bolji osećaj od toga, ko ne bi želeo da mu se to desi? Sem kada se na drugi tas stavi jedan savršen burger, pun omiljenim sosevima, salatama i svežim mesom, zagrljen mekanim zemičkama. Moramo da se složimo da je burger ipak bolja opcija.

Da probamo još jednom, ali ovaj put sa nečim za lepši pol. Pokloni, mali znaci pažnje i iznenađenja su jedan od ključeva do srca svake dame. Zamislite koliko je srećna jedna žena kad joj rođendansko iznenađenje prirede svi njeni najbliži upravo u njenoj kući. Tu su svi ljudi koje voli, pokloni, muzika, ma gotovo savršeno sve dok ne pomislite koliko je zapravo savršen poslednji zalogaj omiljenog burgera.

Sve ove situacije je Burger King koristio kao osnovu za svoju novu kampanju „Thats Foodfillment“koju čine 3 videa:

Burger King – First Kiss

Burger King – Surprise

Burger King – Fishing

Bizarne, ali komične reklame koje ne prodaju burgere već osećaj koji neko doživljava dok konzumira isti, kreirala je agencija BBH London.

U ovom svetu, gde su jednostavni užici poput savršenog burgera ponekad potcenjeni, “Thats Foodfillment” kampanja nas podseća da pravo zadovoljstvo može doći u najneočekivanijim trenucima, dokazujući da neke od najboljih stvari u životu, zapravo, mogu biti jednostavne kao zalogaj omiljene hrane.

Tekst napisao:

Ognjen Živanović

Ukupna ocena 4.67 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.