Kada osiguranje postane superheroj: Batman vs Bateman

0
560
Batmen Betmen Beatmen reklama

  Šta se dogodi kada zamenite superheroja sa glumcem koji ima slično ime? Nova reklama „Batman vs Bateman“ osiguravajuće kuće State Farm kroz humoristički okršaj dokazuje da razlika nije samo u imenima – već i u ishodima.

  Batman, mračni vitez Gotham City-ja, već decenijama je jedan od najpoznatijih superheroja na svetu. Ovaj DC junak postao je simbol pravde i borbe protiv zla. Prvi put se pojavio 1939. godine u Detektivskom stripu (Detective Comics #27). Iza legendarne maske krije se tajanstveni milijarder Bruce Wayne, koji, za razliku od drugih heroja, nema supermoći; njegova snaga leži u intelektu, fizičkoj spremi i neiscrpnoj volji.

  Batman nije samo junak iz stripova i filmova, on je brend koji inspiriše i povezuje se sa publikom na mnogo načina. Zato je postao neizostavan deo marketinških kampanja širom sveta. Njegova prepoznatljivost i univerzalna privlačnost čine ga savršenim za brendove koji žele da povežu svoj proizvod sa vrednostima kao što su hrabrost, pravda i inovativnost.

  Korišćenje Batman-a u reklamama pokazuje kako pop kultura moze uspešno da se uklopi u marketinške strategije. State Farm je to uradio kroz duhovitu reklamu koja koristi prepoznatljive superherojske motive, ali i dozu ironije i sarkazma. Kao što pravi Batman nema zamenu, tako ni pravo osiguranje nema alternativu – glavna je poruka ove kampanje.

  Da bi sve bilo još zanimljivije, u spotu se pojavljiju i Jason Bateman koji se takmiči sa Batman-om,  dobitnica Gremija SZA u ulozi poznate DC anti-herioine Catwoman, strimer Kai Cenat kao građanin Gotham City-ja i influenser Jordan Howlett (Jordan the Stallion) koji tumači lik šefa policije Gordona (Comissoner Gordon).

  Kampanja je objavljena u Sjedinjenim Američkim Državama, a kreirala ju je agencija Highdive uz podršku: FleishmanHillard, Infinity Marketing Team, OMD, Optimum Sports, The Marketing Arm, Warner Bros. Discovery, Creative License i ThisMachine.

Kampanja: Batman vs Bateman

Brend: State Farm

Marketinška agencija: Highdive        

Tekst napisala: Miljana Kaličanin

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.