Vreme je za ROI – Novi pristup planiranju i oceni efikasnosti budžeta za marketing – Jednodnevni seminar – Novi Sad, 31. mart 2015.

0
870
roi u marketingu

Krizna vremena zahtevaju novi pristup upravljanju budžetom za marketing. Return on Investment (ROI), odnosno opravdanost ulaganja, postaje imperativ marketinških akcija.

  • Može li se unapred znati koja je optimalna struktura marketing budžeta? Može.
  • Može li se egzaktno izmeriti koliki je povraćaj na svaki dinar uložen u marketing aktivnosti? Apsolutno može!

Jednodnevni seminar, Novi Sad, 31. mart 2015.

Privredna komora Vojvodine, Hajduk Veljkova 11 (Master centar)

 

Program

10.00 – 10.45

Kreativno do profita – ekonomski odgovorno upravljanje marketingom

10.45 – 11.30

Osnove efikasnog upravljanja budžetom za marketing – novi pristup

11.30 – 11.45

pauza

11.45 – 12.30

Stvarna vrednost kreativnog rada (komunikacionih rešenja)

12.30 – 13.15

Kako se planira budžet za medije

13.15 – 14.00

diskusija i pauza

14.00 – 14.45

Analiza efikasnosti marketing kampanje – kako se meri ROI?

14.45 – 15.30

MEIn.Print – novi koncept planiranja oglašavanja u štampanim medijima

Organizator: Nezavisna agencija za istraživanje tržišta Partner Research Solutions, Beograd  I  www.p-rs.rs  I  ) 011 329 5015

  • Kotizacija za učešće na seminaru je 6.000 dinara. Za svakog dodatnog učesnika iz iste organizacije kotizacija je 4.500 dinara
  • Prijave: info@p-rs.rs
  • Pokrovitelji: Privredna Komora Vojvodine, SeMA – Srpska udruženje za marketing,
    UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije
                  
  • Medijski sponzori: Večernje novosti, RTV, Dnevnik, Marketing mreža, Media marketing, Novosadska televizija                              
  • Sertifikovana istraživanja medija: ABCS – Audit Bureaux of Circulations Srbija

Predavači:

Miroslav Šutić

Direktor istraživačko-konsultantske agencije Partner Research Solutions

Kreator preko 100 značajnih istraživačkih projekata za domaće i inostrane kompanije i organizacije

Član Svetske asocijacije profesionalnih istraživača ESOMAR

Član srpske marketing asocijacije SeMA

Predsedavajući više međunarodnih istraživačkih konferencija SEEMAR

Prof. Dr Slavko Kovačević

PhD, marketing – poslovne komunikacije

Predavač na predmetu Marketing na beogradskom FDU. Predavač na specijalističkim studijama

„Reklama i mediji“ beogradskog FDU.

Profesor na Visokoj strukovnoj školi za informacione tehnologije u Beogradu. Predmeti: Marketing

i Internet marketing i Odnosi s javnošću

Objavio knjigu BIG IDEA – SVE ŠTO JE VAŽNO ZA DOBRU PROMOCIJU

Narcis Selimić

Pomoćnik direktora Partner Research Solutions

Specijalista za oglašavanje u štampanim i digitalnim medijima

Osnivač prve privatne oglasne agencije u Jugoslaviji “Cosmpolitan” 1990.

Član upravnih odbora u međunarodnim strukovnim organizacijama Distripress, Press Round

Član UEPS-a

Jelena Jovović

Psiholog-istraživač

Oblast rada: istraživanje i analiza stavova, preferencija i modela donošenja odluka

Iskustvo u oblasti grupnog i individualnog profesionalnog savetovanja i obuka

 

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.