Krizna vremena zahtevaju novi pristup upravljanju budžetom za marketing. Return on Investment (ROI), odnosno opravdanost ulaganja, postaje imperativ marketinških akcija.
- Može li se unapred znati koja je optimalna struktura marketing budžeta? Može.
- Može li se egzaktno izmeriti koliki je povraćaj na svaki dinar uložen u marketing aktivnosti? Apsolutno može!
Jednodnevni seminar, Novi Sad, 31. mart 2015.
Privredna komora Vojvodine, Hajduk Veljkova 11 (Master centar)
Program
10.00 – 10.45 |
Kreativno do profita – ekonomski odgovorno upravljanje marketingom |
10.45 – 11.30 |
Osnove efikasnog upravljanja budžetom za marketing – novi pristup |
11.30 – 11.45 |
pauza |
11.45 – 12.30 |
Stvarna vrednost kreativnog rada (komunikacionih rešenja) |
12.30 – 13.15 |
Kako se planira budžet za medije |
13.15 – 14.00 |
diskusija i pauza |
14.00 – 14.45 |
Analiza efikasnosti marketing kampanje – kako se meri ROI? |
14.45 – 15.30 |
MEIn.Print – novi koncept planiranja oglašavanja u štampanim medijima |
Organizator: Nezavisna agencija za istraživanje tržišta Partner Research Solutions, Beograd I www.p-rs.rs I ) 011 329 5015
- Kotizacija za učešće na seminaru je 6.000 dinara. Za svakog dodatnog učesnika iz iste organizacije kotizacija je 4.500 dinara
- Prijave: info@p-rs.rs
- Pokrovitelji: Privredna Komora Vojvodine, SeMA – Srpska udruženje za marketing,
UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije
- Medijski sponzori: Večernje novosti, RTV, Dnevnik, Marketing mreža, Media marketing, Novosadska televizija
- Sertifikovana istraživanja medija: ABCS – Audit Bureaux of Circulations Srbija
Predavači:
Miroslav Šutić
Direktor istraživačko-konsultantske agencije Partner Research Solutions
Kreator preko 100 značajnih istraživačkih projekata za domaće i inostrane kompanije i organizacije
Član Svetske asocijacije profesionalnih istraživača ESOMAR
Član srpske marketing asocijacije SeMA
Predsedavajući više međunarodnih istraživačkih konferencija SEEMAR
Prof. Dr Slavko Kovačević
PhD, marketing – poslovne komunikacije
Predavač na predmetu Marketing na beogradskom FDU. Predavač na specijalističkim studijama
„Reklama i mediji“ beogradskog FDU.
Profesor na Visokoj strukovnoj školi za informacione tehnologije u Beogradu. Predmeti: Marketing
i Internet marketing i Odnosi s javnošću
Objavio knjigu BIG IDEA – SVE ŠTO JE VAŽNO ZA DOBRU PROMOCIJU
Narcis Selimić
Pomoćnik direktora Partner Research Solutions
Specijalista za oglašavanje u štampanim i digitalnim medijima
Osnivač prve privatne oglasne agencije u Jugoslaviji “Cosmpolitan” 1990.
Član upravnih odbora u međunarodnim strukovnim organizacijama Distripress, Press Round
Član UEPS-a
Jelena Jovović
Psiholog-istraživač
Oblast rada: istraživanje i analiza stavova, preferencija i modela donošenja odluka
Iskustvo u oblasti grupnog i individualnog profesionalnog savetovanja i obuka