Svet Lorda Somersby-a u režiji agencije „McCann Sarajevo“

0
1262
lord somersby

Inspirativna istorija Somersby brenda nadahnula je kreativnu agenciju „McCann Sarajevo“ da transformiše trgove, parkove i šetališta, osmisli i realizuje piknike širom Bosne i Hercegovine.

Lord kao zaštitno lice Somersby-a, pića idealnog za letnje dane i druženje sa prijateljima, iza sebe ima priču koja kaže da njegovim zabavama niko nije mogao parirati. Ugošćavao je najpoznatije istorijske ličnosti i sadržajima ih ostavljao bez daha. Banja Luka, Bijeljina, Mostar, Neum, Tuzla i na kraju Sarajevo, bili su destinacije Lorda Somersby-a i njegove zanimljive družine. Devojke i mladići obučeni kao Jackie Kennedy, Marie Antoinette, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn i Abraham Lincoln posetili su ove gradove i u inovativnom, a za Somersby karakterističnom ambijentu, rekvizitima i sadržajima privukli pažnju prolaznika i postali mesto letnjeg osveženja, druženja sa prijateljima i odlične zabave.

„Brend Somersby nama kao agenciji pruža priliku da pokažemo svoju kreativnost u punom intenzitetu. Inspiraciju smo našli u TV reklamama za Somersby kako bismo pokušali našim sugrađanima da bar na trenutak omogućimo da uđu u Lordov svet. Raduje kad uradite projekat za koji svi imaju samo reči hvale i jedva čekam nove izazove kada je Somersby u pitanju.“, izjavio je Alis Brkić, Production Director u agenciji „McCann Sarajevo“.

svet lorda somersbija 1

U Sarajevu, kao poslednjoj destinaciji, Lord Somerby je svim građanima i posetiocima ponudio nezaboravno iskustvo uz poruku „Zašto zaglaviti na obali, kada možeš partijati na mostu!“ Eiffelov most na Skenderiji je tokom Sarajevo Film Festivala doživio transformaciju i postao Lord Somersby’s Bridge, mesto najbolje zabave u glavnom gradu Bosne i Hercegovine. Svaka noć na mostu Lorda Somersby-a postala je priča i avantura za sebe, pa su tako posetioci jedne večeri uživali u nastupu Sergeja Trifunovića, a već iduće u performansu sa vatrom ili u orijentalnim plesovima. Ulaz na tematske zabave je bio moguć isključivo uz pozivnice koje je zanimljiva družina delila besplatno tokom dana po gradu, i to iz oldtajmera, prevoznog sredstva koje priliči jednom Lordu.

svet lorda somersbija 2„Ideja da svet Lorda Somersby-a donesemo u parkove naših gradova je jednom rečju bila jedinstvena. Pokazali smo da je Somersby brend otvorenog duha, pun optimizma i zabave, sklon novim iskustvima, trendovima i eksperimentima. Tako smo i za samu završnicu ovogodišnje Somersby promocije malo eksperimentisali i pripremili nešto sasvim drugačije, party na mostu uz raznovrstan program i osvežavajući Somersby užitak. Saradnja sa agencijom „McCann Sarajevo“ se još jednom pokazala izvrsnom i rezultirala je odličnom realizacijom.“, rekla je ovim povodom Amela Čengić, marketing menadžerka u kompaniji Carlsberg Bosna i Hercegovina.

svet lorda somersbija 3Svi posetioci Somersby sveta širom Bosne i Hercegovine, imali su priliku da se maskiraju i na kratko postanu neki od istorijskih likova, zahvaljujući kostimima i asesoarima koje je za njih obezbedio Lord Somersby.

Agencija: McCann Sarajevo

Klijent: Carlsberg Bosna i Hercegovina

Godina: 2014

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.