SEMPL seminar najzad pred publikom u Srbiji 2013

0
1274
sempl konferencija
sempl konferencija

Na međunarodnoj stručnoj konferenciji “Oglašavanje: investicija ili trošak” koju 26. i 27. septembra organizuje magazn Taboo, javnosti u Srbiji će se predstaviti i SEMPL festival. Valerija Prevolšek, direktorka SEMPL seminara medijskih trendova prvog dana konferencije održaće predavanje na temu: “Dobićeš upravo toliko koliko platiš” i učestovati na panel diskusiji regionalnih stručnjaka iz oblasti komunikacija na temu: “Može li Robin Hud spasiti medije? Medijska potrošnja u Sloveniji i formiranje cijena oglasnog prostora medija u krizi”. Drugog dana konferencije Valerija Prevolšek će održati prezentaciju 15. SEMPL-a, seminara o medijskim trendoivma koji će 28. i 29. novembra biti održan u Portorožu.

Rane prijave za 15. konferenciju medijskih trendova SEMPL 2013 još uvek su u toku. Ove godine najbržih 100 prijavljenih učesnika po ceni prošlogodišnjih kotizacija očekuje: dva dana kvalitetnog programa, noćenje sa doručkom u Grand hotelu Bernardin***** ili Histrion****, dva ručka, ulaz na dodelu prestižnih SEMPLER nagrada, SEMPL žurku kao i bezbroj mogućnosti za umrežavanje i druženje. Rane prijave biće otvorene dok se ne popune mesta za prvih 100 učesnika. Više informacija, kao i formular za ranu prijavu možete pronaći na http://sempl.si/en/participation/online-registration

Takođe, prijave za nagradu SEMPLER otvorene su nedavno.  Medijski stratezi, kompanije i mediji mogu da nominuju  svoje najbolje medijse projekte i osvoje Zlatne semplere u šest takmičarskih kategorija kao i glavnu nagradu Veliki sempler. Učesnici će se za Zlatne semplere boriti u sledećih šest kategorija: A – strateška upotreba medijskog interneta, B – inovativna upotreba komunikacionog kanala, C – najbolja ciljana akcija, D – najbolja iskustvena akcija, E – najbolja upotreba digitalne okoline i F – najbolja akcija na društvenim mrežama. Svi zainteresovani svoje radove mogu prijaviti na: http://www.sempl.si/en/sempler-competition/categories-instructions

Ovogodišnji devetočlani žiri vodiće Biljana Kolaković, regionalna izvršna direktorka medijske agencije Universal Media Beograd. Pored nje, prijavljene medijske strategije ocenjivaće i Silvana Ban, direktorka za brending i medije u telekomunikacionom društvu Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor u hrvatskoj marketinškoj agenciji Bruketa & Žinić OM, Saša Đurđević, specijalista za medijsko planiranje i zakup u medijskoj agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorka slovenačke medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Fastbridge iz Srbije, Darja Teržan, vođa strateškog marketinga i razvoja u Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner i direktor slovenačke agencije Sonce.net kao i Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne i Hercegovine.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.