SEMPL 2016 u punoletstvo sa novim logotipom i vizualnim identitetom

0
1238
Sempl_2016_BB_396x302

Konferencija medijskih trendova SEMPL ove godine će biti organizovana po osamnaesti put, a na ovoj prelomnoj tački ponosno će prikazati novi grafički izgled koji u prvi plan postavlja snagu togregionalnogbrenda i njegov identitet. SEMPL će se održati 24. i 25. novembra 2016. u Portorožu i tradicionalno ostativeranotkrivanjunajnovijih trendova iz oblasti medija, marketinga i komunikacija.

 

 Konferencija medijskih trendova SEMPL je međunarodno priznati obrazovni događaj koji u fokus postavlja aktuelna dešavanja u oblasti medija, marketinga i komunikacija u regionu Adriatik i predstavlja i analizira primere domaće i strane dobre prakse. Na prošlogodišnjoj konferenciji je učestvovalo više od 1000 učesnika iz Slovenije, Srbije i Hrvatske, od rukovodilaca marketinga i tržišnih komunikacija, brend menadžera, advertajzing menadžera medijskih planera i stratega do oglašivačkih kreativaca i drugih stručnjaka koji utiru put medijskim trendovima i uspešno ih integrišu u svoj rad.

 »Tokom prethodnih sedamnaest godinaSEMPL je pratio različite teme«, kaže Valerija Prevolšek, predsednica i direktorkaMediaPoola, jednog od najvećih medijskih zakupaca u Sloveniji, koja organizuje konferenciju još od 1998. godine: »Bio je preporođen, odan, plovili smo u međunarodnim vodama, slavili trendove, a pre svega smo se, s obzirom na ideju vodilju, uvek trudili i da stvaramo trendove. Iz usko usmerenog seminara za medijske planere pretvorili smo se u događaj gde, osim savremenih marketinško-komunikacionih znanja, u prvi plan sve više postavljamo i razvoj, inovacije i nove tehnologije.«

Novi izgled je rezultat rada agencije Futur

Po njenim rečima, SEMPL je danas stručni, zabavan, razvijen savremeni događaj, zato je nastupilo vreme da se punoletstvo isprati logotipom i izgledom koji će sve to i odražavati. »U prvi plan stavljamo snagu brenda i njegov identitet koji smo tokom svih ovih godina pažljivo gradili i razvijali,« kaže gospođa Prevolšek, o novom izgledu za koji je zaslužna marketinška agencija Futura.

 Robert Križmančič, art direktor u Futuri DDB, objašnjava da novi izgled konferencije prati prepoznatljiv i snažan identitet koji je konferencija izgradila tokom prethodnih osamnaest godina. Naime, učesnici znaju šta mogu da očekuju od SEMPL-a, što u mnogim slučajevima povezano sa njihovim ličnim iskustvom.

 SEMPL je ono što prodaje SEMPL

 »Novi vizuelni identitet SEMPLaupotpunosti prati trendove, zbog čegaćei u narednim godinama moći da podrži već poznatu mešavinu stručnih i društvenih dostignuća jedne od najprepoznatljivijih regionalnih medijsko-komunikacionih konferencija,« objašnjavaju ideju na kojoj je zasnovan novi izgled SEMPL-a u agenciji Futura, gdesu razvili i druge materijale namenjene obeležavanju i brendiranju, kojiće SEMPL-u svake godine davati i prizvuk u boji.

 »Ponosna sam, što je SEMPL u regionu danas sinonim za odličnu konferenciju, a Futura je uspela da njegov duh fantastično izrazi u svim elementima novog izgleda,« dodaje gospođa Prevolšek.

 Kako kaže, SEMPL je događaj, gde se susreću stratezi i kreativci, oni kojimisle digitalno i oni kojimisle analogno, a ideja vodilja koju prate već nekoliko godina i to ćečiniti i ubuduće, je kvalitet. Konferencija će i ove godine ugostiti vrhunske predavače, uzćaskanje okupiti vodeće marketinške stručnjake u regionu i Sempler nagradama ukazati čast najboljim dostignućima u medijskom prostoru Jadranske regije.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.