PRESTANITE DA ZBUNJUJETE, POČNITE DA UBEĐUJETE! – Regionalni neuromarketing workshop u Srbiji – jun 2014

0
874
neuromarketing 2014 beograd
neuromarketing 2014 beograd

 Regionalni neuromarketing workshop u Srbiji za profesionalce u komunikacijama, eksperte za business development, top menadžment, ali i iskusne marketing, PR i prodajne timove u organizaciji agencije DNA Communications biće održan 3. juna 2014. u hotelu Crowne Plaza Belgrade.

Predavač Neuromarketing workshopa će biti Patrick Renvoise. On je dobitnik prestižne Vistage International nagrade za govornike, kao i nagrade „Next big thing in marketing“ Američke marketinške asocijacije (AMA). Tokom 2011. i 2014. godine sa kompanijom SalesBrain osvojio je nagradu „Innovation Research Distinction”, Fondacije AR (Advertising Research Foundation). Pre osnivanja kompanije SalesBrain, kao master računarskih nauka sa Nacionalnog instituta primenjenih nauka (Lion, Francuska), g. Renvoise je bio zadužen za Business Development u kompanijama kao što su Silicon Graphics i LinuxCare, na višemilionskim poslovima sa klijentima kao što su NASA, Boeing, Shell, Canon, BMW, Airbus.

Patrick Renvoise, jedan od osnivača kompanije SalesBrain (San Francisco, USA),  će kroz svoj četvoročasovni program prisutne provesti kroz:

  1. Najnovija otkrića neuroloških nauka od značaja za marketing, komunikacije i prodaju
  2. Principe neuromarketinga: kako Vaši kupci donose odluku o kupovini i kojih 6 stimulusa jedino mogu da dosegnu deo mozga u kom se donose odluke
  3. Dijagnostiku „bolove“ (PAINS) koji upravljaju odlukama kupaca, mnogo više nego njihove „želje“ (WANTS) i „potrebe“ (NEEDS)
  4. Stvaranje snažnih i kreativnih „tvrdnji“ (CLAIMS) koje brane jedinstvene benefite Vaše ponude, čak i ako je to roba široke potrošnje
  5. Demonstraciju Vaše poruke o „dobiti“ (GAIN) – sa Vašim najubedljivijim dokazima

 

 

Ako niste znali SalesBrain je prva svetska neuromarketing agencija, koju su 2002. godine osnovali dr Christophe Morin i Patrick Renvoisé, poznati i kao autori bestselera „Neuromarketing: Understanding the ‘Buy Button’ in Your Customer’s Brain“ i konsultanti nekih od vodećih svetskih brendova. SalesBrain je razvio novi, naučno zasnovan model sugestivne i efikasne komunikacije koja pomaže kompanijama da ostvare svoje ciljeve tako što „gađa“ upravo one delove uma u kojima se donose odluke, po jedinstvenom SalesBrain NeuroMap modelu i sa dokazanom i jednostavnom metodologijom 4 koraka. SalesBrain je pomogao više od 6.000 svetskih kompanija i obučio preko 55.000 profesionalaca iz 20 zemalja.

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.