Predavači na PRilika 2012: Paskal Bekler i Majkl Dalen

0
372

Dva vodeća međunarodna mislioca i praktičara korporativnih i marketinških komunikacija – Majkl Dalen i Paskal Bekler predstaviće se 29. i 30. novembra ove godine na 4. međunarodnoj konferenciji Prilika 2012, koja će se održati u Kongresnom centru Novosadskog sajma.

Paskal Bekler (Pascal Beucler), jedan od vodećih svetskih stručnjaka u oblasti komunikacija i potpredsednik MSLGROUP dela Publicis grupe, otvoriće ovogodišnju konferenciju PRilika 2012. Njegovo predavanje na temu “Zašto je PR (People Relations pre nego Public Relations) sada na nivou potrošačkih i korporativnih strategija?” ponudiće učesnicima konferencije odgovore na pitanja kako se uspešno suočiti sa promenama u oblasti odnosa s javnošću i gledati u budućnost koja je pred nama. Bekler će u okviru svog predavanja govoriti o tome koliko je danas za jednu kompaniju važno da ima dobar PR sektor, na koji način su novi kanali komunikacije izmenili posao PR profesionalaca, u čemu leži snaga ove profesije i da li su ljudi i međuljudski odnosi ključ uspešnog poslovanja u budućnosti. Bekler je, u domenu strateškog komuniciranja, savetnik uglednim kompanijama kao što su French MoD, Renault, L’Oréal, Carrefour, Thomson, Nestlé, Procter&Gamble, BNP Paribas, Dassault Systèmes, Suez i dr.

 

Drugi dan konferencije obeležiće predavanje Majkla Dalena (Micael Dahlén), jednog od najuticajnijih i međunarodno priznatih predavača, autora šest knjiga, konsultanta mnogim vodećim svetskim kompanijama i profesora na Ekonomskom fakultetu u Štokholmu. Dalen tvrdi da je društvo danas društvo iščekivanja koje konstantnto teži budućnosti, sledećem poslu, sledećem velikom događaju. On često ističe da mi idemo ka Nekstopiji koja je ujedno i obećanje da su naša najveća zadovoljstva i avanture tek pred nama. Dalen će u svom predavanju pod nazivom “Kako da skončate sa osmehom na licu?” pokušati da objasni da takvom društvu iščekivanja, mogućnosti za pronalaženje sreće su neograničene, a da istovremeno, nikada nismo bili nesrećniji.

Prof. Dalen rangiran je 2008. godine na 10. mesto svetske liste istraživača u oblastima ponašanja potrošača, kreativnosti i marketinga, a njegova najskorija knjiga „Nekstopija“ (Nextopia) spaja inače nespojive oblasti istraživačkog rada poput evolucione biologije, društvene psihologije, epidemiologije, ekonomije i privrede.

„Izuzetno nam je zadovoljstvo što ćemo ove godine imati priliku da ugostimo renomirane predavače iz Evrope, Srbije i regiona, a među njima i Majkla Dalena i Paskala Beklera. Verujemo da će njihovo iskustvo na svetskom nivou pomoći domaćim PR stručnjacima u usavršavanju i da će im biti zanimljivo da vide kako PR stručnjaci deluju na svetskom nivou“, rekla je Sanja Milaković Kolundžija, partner u agenciji Executive Group i koordinatorka Programskog odbora 4. međunarodne konferecnije PRilike 2012.

Pored profesora Dalena i Pascala Beklera, na ovogodišnjoj PRilici učesnici će moći da čuju i neke od vodećih svetskih i regionalnih imena u oblasti komunikacija poput profesora komunikacija Tomasa Bauera (Thomas Bauer) sa Univerziteta u Beču; Luisa de Šorlemera (Louis de Schorlemer), vođe radne grupe “Evaluacija” pri Evropskoj asocijaciji direktora komunikacija (EACD); profesora Ernesta Herzoga iz Hrvatske; gospođu Dušu Vidanović iz Europrotocol-a iz Slovenije i mnoge druge.

Rezervišite svoju Priliku na: sajtu Društva Srbije za odnose s javnošću.

********

Za informacije o kotizacijama i detaljima konferencije možete kontaktirati Ivanu Parčetić, na telefon 060.48.222.00 ili putem mejla drustvo@pr.org.rs.

O Društvu Srbije za odnose s javnošču:

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) strukovno je udruženje profesionalaca koji se bave odnosima s javnošću i komunikacijama, a koje ima za cilj da doprinese unapređenju struke odnosa s javnošću, kao i uvođenju i primeni najviših profesionalnih i etičkih standarda. Društvo organizuje seminare i stručne skupove, od kojih je najveći i najznačajniji PRilika – međunarodna konferencija koja je prerasla u tradicionalni godišnji skup stručnjaka iz oblasti odnosa s javnošću.

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.