Posle višemesečnih priprema, u Sloveniji je startovao jedinstveni projekat u regionu „Štartaj,Slovenija!“ sa ciljem da na police najvećeg trgovačkog lanca iznese proizvode 12 mladih slovenačkih preduzetnika. Projekat kroz strateški koncept povezuje trgovačku mrežu Spar/Interspar i televizijsku kuću Pro Plus, dok iza ideje i realizacije u komunikacijskom smislu stoji tim agencije Direct Media Komunikacije iz Slovenije i partnerske kreativne agencije Formitas.
Nakon uspešnog starta na prodajnim mestima i u društvenim mrežama krajem septembra, juče je na televiziji Pro Plus startovala prva u nizu epizoda jedinstvenog TV show-a posvećenog promovisanju preduzetništva mladih u Sloveniji. Serial prikazuje životne priče mladih preduzetnika, predstavlja njihove proizvode, put od ideje do police u Intersparovim objektima i iskustvo koje su stekli ulaskom na veliko tržište.
„Mladi su u poslednjih devet meseci učili kako svoje proizvode i brendove da pripreme za „veliku policu“, na koju su ušli krajem septembra. Benefite će ostvariti svih 12 brendova mladih preduzetnika, ali i sam Spar kroz povećanje vrednost svog brenda kod slovenačkih potrošača. Ovo je projekat koji se temelji na konceptu ko-kreiranja brenda zajedno sa potrošačima“, kaže Mitja Tuškej, direktor Direct Media Komunikacije u Sloveniji.“
https://www.youtube.com/watch?v=LHJHgGslbTA
Format serijala je potpuno nov i u njemu će se svake nedelje predstaviti po dva preduzetnika. U finalnoj emisiji će se izabrati „Top produkt godine“, a sam preduzetnik će dobiti ugovor sa Sparom, besplatno oglašavanje na Pop TV-u i besplatne komunikacijske savete agencija Direct Media Komunikacije i Formitas.
» Fenomenalan je osećaj stajati iza ovakvog projekta sa partnerima poput Spara i Pro Plus. Štartaj Slovenija« je projekat koji se temelji na društvenoj odgovornosti i istovremeno sublimira sve nove trendove u komunikaciji brendova i velika je privilegija kada možete da primenite svu komunikacijsku ekseprtizu u jednom projektu kakav je ovaj.“, poručuje Mitja Tuškej.
Pored vidljivosti na televiziji, mlade preduzetnike i njihove proizvode će upoznati i posetioci prodajnih mesta retail giganta koji i sam učestvuje u promociji projekta kroz svoje komunikacijske kanale i prodajne objekte, letke, direktnu komunikaciju sa potrošačima i društvene mreže. Podršku komunikaciji projekta daje svih 14 partnera projekta, Spar Slovenija, TV-kuća ProPlus i samih 12 preduzetnika, kao i medijski partneri projekta, vodeća novinska kuća Delo i medijska kuća Adria Media. Zbog svoje izuzetnosti, društvene odgovornosti i originalnosti ideje projekt »Štartaj, Slovenija!« već dobija ogromnu podršku i pažnju kako medija, tako i šire javnosti.
Projekat se može pratiti na zvaničnim kanalima:
FB: https://www.facebook.com/startajslovenija/
IG: https://www.instagram.com/startajslovenija/
YT: https://www.youtube.com/channel/UCjGLAjyCzojbS9lM_Jh5eBg