Odabran devetočlani žiri za ovogodišnje nagrade Semplr 2014

0
432
sempl 2014

O najboljim medijskim strategijama koje će osvojiti prestižne nagrade Sempler, ove godine odlučiće žiri u sastavu od devet članova, među kojima su marketinški stručnjaci iz jadranskog regiona. Pod vodstvom Vesne Beganović, osnivača i direktorke medijske agencije Via Media iz BiH, članovi žirija će da ocenjuju prijavljena dela u šest takmičarskih kategorija. Pobednici će biti proglašeni na konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će biti 27. i 28. novembra 2014. u Portorožu.

Ljubljana, 26. avgust 2014. – Takmičenje za najbolje medijske strategije godine, Sempler se u okviru 16. konferencije medijskih trendova SEMPL, ove godine održava dvanaesti put zaredom. Medijski stratezi, kompanije i mediji, koji će na takmičenju predstaviti svoje najbolje medijske projekte, i ove godine će se u šest takmičarskih kategorija boriti za zlatne nagrade Sempler kao i za glavnu nagradu Veliki sempler, koja se dodeljuje najboljoj medijskoj strategiji u protekloj godini.

Među članovima žirija za nagrade Sempler su svake godine najistaknutiji medijsko-komunikacioni stručnjaci iz jadranskog regiona. Ovogodišnji žiri će voditi Vesna Beganović, osnivač i direktorka medijske agencije Via Media iz BiH, a osim nje projekte će ocenjivati i Aleksandar Poznanić, direktor marketinga u srpskom preduzeću Jaffa Crvenka, Ivan Stanković, vlasnik i direktor srpske marketinške agencije Communis DDB, Vanja Blumenšajn, suvlasnik i kreativni direktor hrvatske reklamne agencije Señor, Marina Čulić Fischer, izvršna partnerka u hrvatskoj agenciji Dialog komunikacije i glavna izvršna direktorka digitalne agencije Proximity Zagreb, Sašo Dimitrievski, partner u slovenačkoj agenciji Pristop, Polona Javornik, izvršna direktorka medijskih agencija OMG i OMD Slovenija, Aleksandra Kregar Brus, direktorka marketinga u Atlantic Grupi, i Mario Lovrić, izvršni direktor medijske agencije Universal McCann iz Zagreba.

Medijski stratezi, kompanije i mediji mogu svoje radove da prijave u sledećih šest takmičarskih kategorija:

A – strateška primena media miksa

B – inovativna primena komunikacionog kanala

C – najbolja ciljana akcija

D – najbolja iskustvena akcija

E – najbolji izbor digitalnog okruženja

F – najbolja akcija na društvenim mrežama

Žiri će prilikom ocenjivanja prijavljenih radova uzeti u obzir svih pet osnovnih kriterijuma, i to – idejni koncept medijske akcije, adekvatno ciljanje i shvatanje potrošača, poređenje cilja i ostvarenih rezultata (ROI), inovativnost u traženju (novih) komunikacionih kanala i stepen aktivacije i motivacije ciljne grupe kroz medijsku strategiju i realizaciju.

»Efikasna medijska strategija mora da izoštri fokus marketinga, da idealnog kupca poznaje do tančina, da pozicionira poslovanje i privuče medijsku pažnju. I da upotrebi taktike brendinga na društvenim mrežama, jer najuspešniji brendovi do potrošača neprestano dolaze preko sveta interneta. U strategiji je potrebno biti dosledan, imati osećaj za pravu poruku u pravom trenutku, a osim toga pratiti, izveštavati i ocenjivati koliko je uspešna svaka aktivnost. I uz sve to, odlična medijska strategija mora kupce da nađe na mestima gde će da ih iznenadi i poveže«, kaže Vesna Beganović, predsednica žirija za nagrade Sempler, o tome kakve su efikasne medijske strategije koje će pokušati da izdvoji ovogodišnji žiri.

Prijavljivanje radova na takmičenje Sempler biće otvoreno od 1. septembra 2014. godine na SEMPL veb sajta (www.sempl.si), a poslednji rok za prijavu je 3. novembar 2014.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.