mts Noć Reklamoždera 2016- Izabrana naj reklama godine

0
1525

Sava Centar je svoj bogati novembarski program začinio spektaklom kreativnosti, koji se sinoć održao po 20-ti put na radost ljubitelja reklame i dobre zabave. Raspoloženu publiku, na samom ulasku u Sava Centar dočekala je muzika iz Naxi DJ kornera, a pravu karnevalsku atmosferu, dodatno su  uveselili pokrovitelji i prijatelji manifestacije: mts, Plazma Mini-Mini, Jana Vitamin, Sensation, Idea, Fikom, Golden Rose, Ušće Shopping Center, Avon, Grand Motors i TOB- Turistička organizacija Beograd.

Tema ovogodišnje mts Noć Reklamoždera je u znaku ekologije i poruke- Beograde volim te.

U startu večeri publiku je nasmejao do suza specijalni Reklamožder glumac i komičar Branislav Petrušić Petrući. A onda je na scenu izašla savršeno skockana Snežana Dakić, koja je vodila isti ovaj program i 1996-te.

BRAND SERBIA-nagrada za najbolju promociju Srbije u svetu dobila je VATERPOLO REPREZENTACIJA SRBIJE koja je ove godine sve svoje dosadanje uspeha krunisala zlatnom medeljam na Olimpijskim igrama u Riju i pokazala kako se igra srcem za svoju zemlju.

LRG_DSC09952

WORLD TOUR- nagradu za domaću reklamu koja je ušla u svetsku selekciju Noći Reklamoždera, dobila je reklama “Kaladont” snimljena 1926-te koju čuva arhiv Jugoslovenske Kinoteke.

NAJ NON PROFIT nagrada za najbolju reklamu koja se bavi humanitarnim radom dobila je kampanja “Pazi druge, misli na sebe” agenciji MOSQUITO BEOGRAD.

FRESH TALENT- nagrada za mlade kreativce koju su svojim talentom skrenuli pažnju javnosti u okviru kampanje “Beograd grad vaših Idea”  dobio je Andrej Josifovski student arhitekture i zvezda ulične umetnosti.

NAJ REKLAMA 2016 – najpopularnija domaća reklama po broju glasova publike. Ovu najprestižniju nagradu dobila je mts reklama “Savršeno skockani BOX paketi”.

SUPERSTAR U REKLAMI – nagrada publike-čitaoca online portala NOIZZ za najpopularnijeg glumca u domaćoj reklami, proglasio je Boris Trivan kreativni direktor online portala NOIZZ, a pripala glumcu Nenadu Jezdiču popoularnom “kumu”.

Beograde volim te – bila je tema ovogodišnje mts Noći Reklamoždera i Facebook konkursa za reklamu snimljenu telefonom, nagradu je dobila Mimi Vlaovic student, a nagradu su uručili Tamara Stančev i Vuk Petrovć ispred kompanije IDEA.

I to je bio sjajan uvod u prvi, od četiri bloka reklama, pravu gozbu koje je za  ljubiteljte svetske kreativnosti spremio njen autor i selektor Jean Marie Boursicot. Veliki jubilej mts Noć Reklamoždera je ponovo opravdala sva očekivanja. Potrajala je do ranih jutarnjih sati, a publika je ponela nezaboravne utiske. To je Noć koja se prepričava dugo i čeka godinu dana. Bila je to najskockanija Noć.  S razlogom!!!

LRG_DSC09712_1

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.