Moć istraživačkog novinarstva na Weekend Media Festivalu: Sve o skandalu koji je srušio najveće fudbalsko carstvo

0
1142

Nakon meseca proučavanja miliona stranica o mitu u FIFA-i, Jonathan Calvert i kolege iz The Sunday Timesa razotkrili su najveći skandal u istoriji fudbala. Bio je to kraj FIFA-e kakvu smo do tada poznavali. O svom 12-godišnjem iskustvu na čelu istraživačkog tima i rušenju visokih zvaničnika fudbalske organizacije, Calvert će govoriti na Weekend Media Festivalu na predavanju “Novinarstvo koje je razotkrilo fudbal kao prljavu igru”.

Što je novo u Google-u i kako svoj posao prilagoditi za “Age of Assistance”, na predavanju “Google, šta ima?” otkriće Dominik Osterholt, voditelj programa za Google Digital Academy. Danas je mobile pokretač rasta za skoro svako poslovanje, a Osterholt će predstaviti najvažnije prednosti i najbolje prakse koje bi digitalni oglašivači trebali pratiti kako bi ostali pri vrhu ovog izazova i iskoristili sve prilike mobile-first sveta.

Hans Martin Megard, izvršni direktor Scandinavian Design Grupe, u svom predavanju pokušaće objasniti kako je održivost podjednako izazov i prilika i kako pametne agencije ciljeve UN-a za održivi razvoj mogu koristiti kao sredstvo za izgradnju brendova. Iz McCann Grupe na Weekend Media Festivalu gostovaće i Srđan Šaper koji će kroz razgovor s direktorom festivala Tomom Ricovom raspravljati o aktuelnim pitanjima iz područja marketinga, politike i muzike.

A muzičku istoriju 10-godišnjaka, na sebi svojstven način donosi Robert Knjaz. U kratkom filmu o 10 godina Weekend Media Festivala, saznaćete  koliko smo alkohola do sada popili, koliko predavanja odslušali, kako je napuštena fabrika postala mesto najboljih susreta, ko je kriv za najveći skandal Weekend Media Festivala..i mnogo još toga,

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. septembra u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U prvih  deset godina Weekend je ugostio gotovo 45.000 učesnika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditovanih novinara iz celog regiona.

Weekend nije rezervisan samo za predavanja i diskusije, već je i mesto za partyje i networking koji će ove godine biti podignuti na novi nivo. Pomno osmišljen muzički program oduvek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.