Licencirana takmičenja doprinose razvoju struke – IAA i IAB

0
823
IAA i IAB

Udruženja IAA Serbia i IAB Serbia organizuju zajednički događaj na temu značaja licenciranih takmičenja za industriju, sa ciljem da se istakne njihov međunarodni karakter, globalni standardi, odnosno značaj za unapređenje struke.

U okviru događaja koji nosi naziv Lokalno kreirano, globalno prepoznato predavanja će održati dva stručnjaka iz inostranstvaAngel Iskrev (Creative director & Co-founder, proof.) i Jonathan Brown (Planning Partner, McCann UK). Nakon predavanja, o takmičenjima Effie i Mixx govoriće domaći stručnjaci.

Učesnici panela su Nataša Đurđević (predsednica žirija Effie Awards), Jelena Šarenac (potpredsednica žirija Effie Awards 2017–2021), Branka Batričević (član žirija IAB Mixx Europe) i Olja Nestov (član žirija IAB Mixx Srbija). U ulozi moderatora je Goran Jankuloski, predsednik IAB Mixx žirija i višegodišnji član Effie žirija.

Događaj je zakazan za 8. februar (od 14h do 18h), a mesto održavanja je Dorćol Platz. Prisusto je besplatno. Svi zainteresovani se mogu prijaviti ovde.

Događaj o licenciranim, međunarodno priznatim nagradama i njihovom značaju za struku, kao i za dalju promociju i edukaciju čitavog tržišta oglašavanja, predstavlja jedinstvenu priliku za tradicionalne i digitalne komunikacijske stručnjake i entuzijaste da steknu nova znanja i iskustva. Mixx nagrade, koje sprovodi udruženje IAB Serbia, su vodeće u Evropi i podstiču inovacije i napredak u industriji digitalnog marketinga. Prisutni će imati priliku da se upoznaju sa najnovijim primerima dobre prakse i uticajem ovih nagrada na razvoj poslovanja, kako za marketinške agencije koje se za njih takmiče, tako i za dalje osnaživanje ugleda brendova čije su se kampanje sprovodile, izjavio je Nenad Milić, izvršni direktor IAB Serbia.

Međunarodna takmičenja podrazumevaju iste aršine, pravila igre, zahteve koji se stavljaju pred takmičare i to je upravo ono što im daje vrednost i težinu. Kada neko osvoji Effie, profesionalci širom sveta znaju da je taj neko zapravo osvojio marketinški Oskar. Globalni karakter Effie nagrade, odnosno globalno rangiranje (index) kompanija, agencija i brendova koji efektivno komuniciraju, predstavlja najbolji vid promocije naše industrije, jer dokazuje da ona stvara i razvija uspešne brendove.  IAA i IAB su svesni svoje uloge u unapređenju struke, naročito u delu edukacije, zbog čega smo i odlučili da organizujemo ovaj događaj, zaključuje Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia.

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.