IAB Akademija : digitalni marketing

1
875

Više znanja o digitalnom marketingu – veća vrednost tržišta

Poslednjih godina u svetu je prisutan trend rasta ulaganja u onlajn oglašavanje koji nije zaobišao ni Srbiju. Po određenim procenama vrednost domaćeg tržišta internet oglašavanja, koja je u 2011. godini iznosila 12,2 miliona evra, trenutno se kreće od 15 do 20 miliona evra i za očekivati je da će ovaj trend rasta biti nastavljen i u narednim godinama. Kompanije će svakako morati da rade na unapređuju komunikacije sa potrošačima na e-tržištu, s obzirom na činjenicu da oko tri miliona ljudi u Srbiji koji donose odluku o kupovini, koristi internet i ima profil na nekoj od društvenih mreža. Rast domaćeg digitalnog tržišta je nesporan, ipak ukupna vrednost ulaganja u onlajn oglašavanje mogla bi biti znatno veća kada bi kompanije u Srbiji u potpunosti prepoznale njegov značaj i potencijal.

Upravo u cilju edukacije domaćih kompanija i agencija o ovoj oblasti, Biro za interaktivno oglašavanje – IAB Serbia, krajem prošle godine osnovao je IAB Academy i  održao edukativne kurseve koji su bili najavljeni na drugoj po redu konferenciji Digital Day 2012. Za mesec dana 50 polaznika uspešno je završilo obuku u oblasti digitalnog marketinga, u okviru koje im je omogućeno da jasnije razumeju domaće i regionalno tržište digitalnog marketinga, glavne igrače i njihovu ulogu na tržištu, komunikacijske kanale, modele plaćanja, elemente i strategije za sprovođenje uspešne digitalne kampanje itd. kao u da se upoznaju sa najboljim primerima i mehanizmima iz internacionalne prakse digitalnog oglašavanja.

Kurs „Osnove digitalnog marketinga” predstavlja osnovni program obuke, realizovan prema preporuci IAB Europe, koji će se održavati redovno i tokom ove godine, a prvi termini su zakazani za kraj februara meseca. Pored ovog osnovnog kursa, predviđeno je organizovanje i specijalističkih kurseva, seminara i radionica u oblasti marketinga na internet pretraživačima, social marketinga, displej oglašavanja, oglašavanja na mobilnim uređajima itd. za sve polaznike koji su zainteresovani za dalje usavršavanje u različitim oblastima digitalnog marketinga.

Kroz edukaciju i podizanje svesti o značaju i mogućnostima interneta kao oglasnog medija IAB Serbia i IAB Academy nastoje da doprinesu razvoju kako domaćeg tako i regionalnog tržišta digitalnog i interaktivnog oglašavanja. Zahvaljujući zajedničkim aktivnostima IAB Europe i IAB Serbia, Srbija se prošle godine po prvi put našla u jednoj od najznačajnijih Evropskih studija o savremenoj upotrebi medija – Mediascope Europe 2012, upisujući time svoje ime na digitalnu mapu Evrope.

 

Ukupna ocena 3.00 od 5

1 KOMENTAR

  1. Vrlo me je začudila upotreba termina DIGITALNI marketing. To kod mene stvara neumitnu asocijaciju na sve one koji oglašavanje (EPP) identifikuju sa marketingom.

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.