Beograđani izvoze kreativna rešenja u ceo svet – Marketing agencija NOA

0
512
NOA Marketing agencija
NOA Marketing agencija

Od kreiranja vizuelnih rešenja za jednu od najpoznatijih ekipa Formule 1, preko reklamnih kampanja za vodeće svetske brendove poput Karlsberga, Koka-Kole i Blekberija, pa sve do predstojećih Olimpijskih igara u Sočiju 

 

Beograd, 19. septembar 2013. – Tim kreativaca beogradske “No Ordinary Agency” spada u malobrojne marketinške stručnjake u zemlji koji su ostvarili san da rade idejna rešenja za neke od vodećih svetskih brendova. Kao jedini u ovom delu Evrope, Beograđani su izabrani da budu deo strateškog tima globalnog energetskog pića Brn (Burn), sponzora Lotusove ekipe, za predstojeću sezonu trka Formule jedan. U isto vreme, jedan od vodećih svetskih proizvođača u pivarskoj industriji, Karlsberg (Carlsberg), u potpunosti im je poverio devetomesečnu kampanju repozicioniranja njihovog najpoznatijeg proizvoda na švajcarskom tržištu. I pored činjenice da vodeću ulogu u kreativnoj industriji drže Britanci, Beograđani su pokazali da mogu ići u korak s njima, pa ćemo tako na predstojećim Zimskim olimpijskim igrama u Sočiju, moći da vidimo vizuelna rešenja osmišljena upravo u Beogradu.

“Menadžment Brna, oficijelnog energetskog pića Zimskih olimpijskih igara u Sočiju, ponudio nam je da u potpunosti kreiramo njihov vizuelni identitet za ovaj događaj, što je velika stvar, jer je jedan od najpoznatijih svetskih brendova rešio da umesto neke čuvene agencije iz Londona ili Njujorka, izabere upravo nas iz Beograda. To je ostvarenje sna svakog kreativca, a moram priznati i čast koja pomalo i obavezuje”, rekao je Marko Romčević, kreativni direktor u “No Ordinary Agency” i dodao: “U Srbiji ima dosta kreativnih ljudi i bez obzira što ne dolazimo iz neke poznate svetske metropole, ako si kvalitetan i istrajavaš u tome što radiš, trud će se na kraju uvek isplatiti.

Inače, NOA neguje veoma neobičan pristup poslu, pa je tako prošle godine, za vreme održavanja Beogradske nedelje dizajna, čitav agencijski prostor pretvorila u besplatan hostel za kreativce iz celog sveta, dok je početkom 2013. godine u Beograd uspela da dovede jednog od najvećih magova marketinške industrije ikada, Endru Kreknela, kako bi održao predavanje i podelio svoje iskustvo sa domaćim kreativcima.

Kako su u prethodnih godinu dana počeli da rade i za klijente iz Sjedinjenih Američkih Država, NOA je ove jeseni otvorila kancelariju i u Njujorku, pa se ne treba iznenaditi ukoliko momke s Medisona uskoro zasene kreativci iz Beograda.

noa marketing

Ukupna ocena 4.33 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.