Agencije Represent Communications i Ipsos Strategic Marketing lansiraju novu uslugu RENOME: UDRUŽENO ISTRAŽIVANJE REPUTACIJE

0
1126

RENOME KAO KLJUČ ZA USPEH U BIZNISU/USPEŠNO POSLOVANJE!

Agencije Represent Communications i Ipsos Strategic Marketing lansiraju novu uslugu RENOME – UDRUŽENO ISTRAŽIVANJE REPUTACIJE

Jedinstvena usluga kreirana za domaće tržište

Beograd, 15 novembar 2012 – Agencije Represent Communications i IPSOS Strategic Marketing, lideri u oblasti poslovnih komunikacija i istraživanja, kreirale su novu uslugu, Udruženo istraživanje reputacije pod nazivom RENOME.

»Kompanije sa snažnijom reputacijom imaju i do 150 odsto veću vrednost na tržištu od onih koje svojim ugledom ne upravljaju strateški. Reputacija se gradi godinama, a može da bude ugrožena za samo 24 sata. Kompanije kojima se veruje, lakše ostvaruju nova partnerstva, sklapaju ugovore i dolaze do svojih kupaca, čime ostvaruju bolju zaradu. Iskreno verujemo da ćemo sa novom uslugom kompanijama koje posluju u Srbiji olakšati poslovanje, jer je u vreme krize borba za svakog kupca izraženija nego inače«, izjavila je Jelena Kovačević, generalni direktor agencije Represent Communications.

Pored dubinske analize podataka iz istraživanja, kompanije koje žele da saznaju više o svojoj reputaciji dobijaju i savete šta mogu da preduzmu kako bi unapredile svoju reputaciju i poslovanje. Obzirom da se ponuda odnosi na udruženo istraživanje na nivou industrija i da istraživanje može preuzeti nekoliko kompanija, ostvaruju se značajne uštede u budžetu, tako da RENOME predstavlja odgovor na otežane uslove poslovanja na domaćem tržištu.

„Saradnja dve agencije koje su lideri u svojim oblastima donosi našem tržištu jedinstveno istraživanje – RENOME koje će kompanijama dati mogućnost da izmere svoju reputaciju i strateški njome upravljaju. Ovaj model omogućiće postavljanje normi za buduća istraživanja reputacije na srpskom tržištu“ rekao je Predrag Kurčubić, Research Director, Ipsos Strategic Marketing.

Istraživanje RENOME se sastoji iz tri dela: udruženo istraživanje za nekoliko kompanija iz iste delatnosti, analiza podataka i savetovanje za kasnije upravljanje reputacijom. Istraživanje će meriti faktore koji utiču na reputaciju, a to su: proizvod, poslovanje, komunikacije i marketing, radno okruženje i društveno odgovorno poslovanje.

Represent Communications je najveća specijalizovana agencija za integrisane komunikacije u regionu, osnovana 2002. Posluje na tržištima Srbije i Crne Gore i stiče iskustvo kroz rad sa prestižnim klijentima iz različitih oblasti. Od 2006. Agencija je afilijacija najveće komunikacijske mreže globalno, Weber Shandwick.

Ipsos Strategic Marketing je najveća istraživačka agencija u Srbiji i regionu po broju sprovedenih istraživanja i ukupnom broju klijenata. Deo je Ipsos grupacije koja je treća po veličini u svetu, prisutna u čak 84 zemlje. Naši eksperti slede najviše profesionalne standarde u sprovodjenju svih vrsta istraživanja:  istraživanja tržišta, medija, društvenih istraživanja i istraživanja korporativne reputacije.

Ukupna ocena 2.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.