Posetili smo prvi McCann Talks

0
480

U sredu 31.maja Lumierovci su bili deo prvog McCann talks-a. Pod sloganom “Šta sve može kreativna industrija”, događaj je okupio predstavnike kreativne i srodnih industrija. Prvi McCann talks činila su tri sjajna panela.

Učesnici prvog panela “Koliko vredi srpska ideja” bili su Jana Savić Rastovac (McCann Beograd), Mirko Topalski (Eipix), Milica Božanić (Srpska filmska asocijacija) i Sagor Mešković (Exit festival). U ulozi moderatora prvog panela našao se Radiša Kričak, PR menadžer I&F McCann grupacije koji je sa panelistima prodiskutovao o vrednostima, idejama i prilikama u kreativnoj industriji. Govorili su o tome da su ideje svuda zastupljene ali da prilika i nema toliko. Stalnu budnost i stalnu edukaciju navode kao neophodan faktor u kreativnoj industriji. Kada su ideje i njihov “izvoz” u pitanju, za sada dominantnu ulogu ima dizajn koji najčešće otvara vrata kada je globalno tržište u pitanju. “Sama činjenica da jedna kompanija posluje na severu i jugu Evrope je dokaz koliko je srpska ideja konkurentna”, rekla je Jana Savić Rastovac.

120170531_111117-1

U okviru drugog panela “Demografija je mrtva” čiji je moderator bila Katarina Pribićević, direktorka strateškog planiranja agencije McCann Beograd dotakli su se teme segmentacije, koliko je moderna tehnologija dovela do promena na polju segemntacije i (ne)korisnosti stereotipa u marketingu. Učesnici ovog panela bili su dr Kaja Damnjanović (Naučni saradnik), Milica Perić Kovalska (Jutjuberka i influenserka), Tatjana Mandić Rigonat (Rediteljka), Viktor Marković (Scenarista “24sata” i jedan od osnivača Njuz.net-a) i Marija Ratković (Autor u magazinima Elle, Vice, Before After). Kako navode učesnici drugog panela, demografska segmentacija, od koje se najčešće polazilo, nekada je bila dobar izbor. Međutim danas, usled sve većeg razvoja tehnologije, dostupnosti informacija i promene okruženja potrebno je uključiti mnogo više elemenata u analizu. Stereotipi nisu element koji je moguće u potpunosti izbeći. Pitanje je samo kako se na njih reaguje i kako je moguće iskoristiti ih. Ono što demografiji izmiče jeste rušenje stereotipa. Činjenica je da ukoliko neko sluša jednu vrstu muzike, ne mora nužno da isključi drugi muzički žanr.

U okviru trećeg panela diskutovano je sa učesnicima o IT sektoru kao najvećem potencijalu i zanimanjima u budućnosti. Moderator panela „Future jobs“ bio je Marko Radenković (Generalni menadžer Nova Iskra), dok su se u ulozi panelista našli Istok Radovanov (Pray eyewear), Saša Popović (Vega IT), Ivan Jovanov (Idvorsky Electric) i Vladimir Ćosić (McCann Beograd). Oni su pričali o postojanju prakse kao bitnom faktoru za oblikovanje i upoznavanje budućih zanimanja. Zbog stalne i brze promene okruženja, neophodno je da konstantno učimo nešto novo da bismo opstali u poslu. Balans između outsourcing-a i razvijanja sopstenog biznisa je veoma bitan. „Danas je percepcija uspeha da postojiš“, navodi Marko Radenković.

image-0-02-04-9a3120e246b37d78e3c4149597016f833c43c07b74f99d8659cf5383b2013994-V

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.