U petak 16.juna, po drugi put na Zlatiboru, zvanično je otvorena Webiz edukacija. Webiz edukacija održava se tri puta godišnje na tri različite lokacije (Subotica, Zrenjanin i Zlatibor) i predstavlja događaj koji okuplja poslovne ljude, a usmeren je na edukaciju o korišćenju internet tehnologija i digitalnih kanala kao i njihovoj primeni u cilju unapređenja poslovanja.
Prvi dan Webiz edukacije obuhvatio je tri jako zanimljiva predavanja. Na samom početku obratili su se Aleksandra Petrovski, moderator događaja kao i Vladimir Kovač, direktor Webiz-a. Edukacija na Zlatiboru otvorena je predavanjem Advertising in a world of constant disruption. Predavanje je održao Aleksandar Nikolić (Communis DDB) koji je pričao o budućnosti advertajzing industrije i nekih zanimanja za koja se smatra da će nestati, kao i o zanimanjima za koja “nema zime”. On je naveo da su zanimanja koja će biti ugrožena u budućnosti copywriter, designer i developer. Kroz mnogobrojne primere pokazao je koliko su inovacije neophodne zbog svakodnevnih promena koje se sve brže dešavaju i smenjuju. Ono što je bitno jeste da budemo stalno u koraku sa razvojem tehnologije i da se ne plašimo rizika, jer kako Aleksandar Nikolić kaže “Rizične ideje često omanu, ali kad uspeju donesu progres”.
Nakon prvog predavanja, imali smo priliku da pristustvujemo zanimljivom predavanju Vladimira Zarića (Publicis One) pod nazivom Od oglašivača do izdavača. Ovde smo mogli da čujemo nešto više o razlikama između tradicionalnog i digitalnog marketinga, kao i o njihovom razvoju i evoluciji mere uspeha. Pričalo se dosta i o trendovima i gde bi oglašivači trebalo da investiraju, a neki od pomenutih trendova su video i interaktivni sadržaj, tehnologija i personalizacija. Zarić je istakao da je danas umrežavanje jako bitno jer više ne možemo sami da se izborimo sa svim izazovima, kao i to da se ne plašimo da sarađujemo sa influenserima i jutjuberima jer oni danas imaju ogroman uticaj.
Posle prva dva zanimljiva i poučna predavanja i kratke pauze za networking i osveženje, usledilo je fenomenalno predavanje Zašto su preduzetnici moderni superheroji i kako internet može da bude njihovo tajno oružje. Predavanje su održali zajedno Ivan Minić (MojaFirma.rs), Jelena Đoković (Libra) i Sanja Milosavljević (Moje gnezdo). Na samom početku, Ivan Minić je kroz različite primere prikazao mnogobrojne uspešne poduhvate i kako on to kaže superheroje koji zaslužuju apsolutnu pažnju. Nakon interestantnih primera na scenu je nastupila Jelena Đoković koja je ispričala svoju priču o nastanku ideje i šta je sve bilo neophodno da ta ideja postane nešto više. Ona je istakla da su neophodni volja, strast, strpljenje ali i kontakti i iskustvo. Na samom kraju prvog dana, čuli smo zanimljivu priču Sanje Milosavljević, preduzetnice koja je iskreno podelila sa prisutnima svoje iskustvo kako je odlučila da pokrene sopstveni biznis i koliki uticaj i doprinos je imao internet.
Nakon uspešno završenog prvog dana, očekuju nas još dva dana zanimljivih predavanja o email marketingu, chatbotovima, content marketingu i drugim aktuelnim temama.
Tekst pisala: Aleksandra Marinković