Kako advertajzing kopa put ka Vašem mozgu i prazni Vaš novčanik
BuzzFeed je kreirao zabavan klip koji “kopa” u detalje kako se marketari ušunjaju u našu podsvest i zavaravaju nas, veoma suptilno, da mislimo pozitivne stvari o advertajzingu i proizvodima.
Klip prikazuje potrošače kao ljude široko otvorenih zenica, zatupljeno nasmejane kasice prasice koji samo čekaju da se oslobode svog novca. Zapravo to je i poprilično tačno!
Mada, teško je zamisliti “ad kreativce” kako baš pažljivo izračunavaju svoju prezentaciju proizvoda kao lutkari koji upravljaju svojim lutkama, ali možda je to baš ono što art direktori i rade, hmm. Ili su za to krive lude promene u poslednjim trenutcima koje zahtevaju nezadovoljni klijenti…
Možda je advertajzing zao i manipulativam posle svega. Možda nam je svima ispran mozak?
Pogledajte i zaključite sami 🙂
Produkcija: BuzzFeed
Godina: 2014