Coca-Cola obećava smanjenje marketinških aktivnosti usmerenih prema deci mlađoj od 12 godina

0
1133
Coca Cola
Coca Cola

“In the face” kritičarima koji su kritikovali Coca-Cola kompaniju za rast globalne gojaznosti, kompanija slatkih pića sa središtem u Atlanti objavila je da obećava da će smanjiti reklamiranje namenjeno deci .

Pokušavajući da se okane uloge negativca, Coca-cola je rešila da iskoristi svoju 127. godišnjicu kao priliku da obeća da će se boriti protiv gojaznosti tako što će prestati da svoje oglašavanje usmerava ka deci malađoj od 12 godina i će u svoju ponudu uvrstiti proizvode sa niskim kalorijama ili bez na svakom tržištu gde posluje. Međutim, izveštaj Wall Street Journal je opisao taj potez kao da to nije kompletna elimimacija nego samo smanjenje oglašavanja ka deci, navodeći da “Coca-Cola sada planira da se reklamira na mestima gde deca čine manje od 35% gledalaca, slično kao što posluje u SAD”. Kompanija je takođe obećala da će obezbediti transparentne informacije o kalorijama na proizvodima i da će pružiti podršku programima fizičke aktivnosti u svih 200 zemalja u kojima se prodaje Coca-Cola.

“Gojaznost je najveća tema vezana za zdravlje današnjice, pogađa svaku porodicu i zajednicu širom sveta. To je globalni društveni problem, u kome moramo svi da zajedno radimo i da svako obavlja svoju ulogu” rekao je Muhtar Kent, predsednik i izvršni direktor Coca-Cole. “Zalažemo se da budemo deo rešenja, u saradnji sa poslovnim partnerima, vladom i civilnim društvom.”

Prema Centrima za kontrolu i prevenciju bolesti (Centers for Disease Control and Prevention) iz Atlante, skoro 36% odraslog stanovništva i 17% dece je gojazno u SAD. Gojaznost se meri pomoću težine i visine da biste izračunali broj koji predstavlja index telesne mase.

Kao Podršku kampanji Coca-Cola je pokrenula sajt www.comingtogether.com pruzajući detalje globalnog problema. Kampanja uključuje i video sa nazivom “Coming Together” u kome Coca-Cola poziva ljude u borbu protiv gojaznosti i u isto vreme reklamira svoje nisko kalorijske proizvode i “verziju za kontrolu porcija” svog popularnog pića.

http://www.youtube.com/watch?v=zybnaPqzJ6s

Centar za nauku  javnog interesa nema neko pozitivno mišljenje o obećanju Coca-Cole, kao što je i izjavila na twiteru “Coca-Cola očajnički pokušava da se distancira od problema gojaznosti, šteta što njihov glavni proizvod to izaziva”.

Nadajmo se da če se svi ovi napori protiv gojaznosti ostvariti i da će ljudi početi malo da paze na svoje zdravlje!!!

Tekst napisao: Stefan Alčaković

 

Informacije prezete sa Advertising Age i ADWEEK

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.