U subotu, 20.decembra, prisustvovali smo 15. MT:S Noći Reklamoždera. Događaj je otvorio Nacionali ansambl „Kolo“ i hip hop plesna grupa Recognize Crew, koji su imali zajednički nastup pod imenom „Kolo prijateljstva“. Na ulazu su nas sačekali sponzori događaja, MTS, Uniqa, Idea, kao i Frikom, koji je delio sladoled, Pepsico, koji je delio Chipsy i Doncafe, koji je obezbedio kafu za vreme pauze. Za muziku se pobrinuo Naxi radio.
Tema je bila „Beograd:grad kreativnosti i sjajnih ideja!“ , a posle plesne uvertire, na scenu je izašao i autor događaja, Jean Marie Boursicot, kako bi pozdravio sve goste.
Nakon kratkog otvaranja događaja, usledilo je uručivanje nagrada.
Nagradu za najbolju domaću reklamu odneo je brend Chipsy, kao i prošle godine.
Nagradu za najbolju promociju Srbije osvojila je Košarkaška reprezentacija Srbije, nagrada za non-profit kampanju otišla je fondaciji „Novak Đoković“, ambasador Reklamoždera postao je Ognjen Stambolović, koji je napravio Facebook stranicu „Beograđani“, a GRAND SLAM nagradu za najbolji doprinos u razvoju regionalnog advertizinga dobio je Jure Apih. Nenad Jezdić je dobio nagradu najpopularnijeg glumca u reklami.
Kada su nagrade uručene, usledio je najbolji deo-reklame, koje je Jean Marie Boursicot odabrao za nas. Reklame su poticale iz svih krajeva sveta, kao i iz različitih vremenskih perioda. Neke su imale svrhu da zasmeju publiku, a neke da skrenu pažnju na bitne društvene teme.
Evo nekih koje su privukle našu pažnju.
Klijent: Mercedes
Marketing agencija:Merkley+Partners
Godina:2013
Klijent:Lynx
Marketing agencija:Droga5
Godina:2013.
Klijent: William Lawson’s
Marketing agencija: Famous
Godina:2013.
I jedan od favorita, prelepa i puna emocija:
Klijent: True Move H
Marketing agencija: Ogilvy & Mather
Godina:2013.
Tekst napisali Mihajlo Petrović i Anja Nikić