The P.World – The Corporate Communication Experience

0
1175

Agencija The P. World organizovaće drugi u nizu “The Corporate Communication Experience”, jedan od najvećih događaja u oblasti korporativne komunikacije od 08. do 09. marta 2012. u Beogradu. Tim povodom smo želeli da vam predstavimo Kostu Perova osnivača i generalnog direktora The P. World kompanije,  kao i ideju samog događaja iz njegovog ugla.

Ko je Kosta Petrov? 

Rođen  i odrastao u Skoplju, Kosta diplomira na Anglo-Američkom univerzitetu u Pragu. Profesionalnu karijeru započinje u Event menagment industriji u kompaniji Marcus Evans, gde je lansirao prvu Evropsku konferenciju za korporativno komuniciranje. U okviru ove kompanije radio je i u sledećim oblastima poslovanja:Youth Marketing, Brand Protection i HR Sourcing Conferences.

2006. godine na poziciji Conference director u IIR Middle East u Dubaiju radio je na nekim od najuspešnijih regionalnih događaja kao što su Cityscape Dubai, Cityscape Abu Dhabi i Arab Health. U okviru IIRME lansirao The Middle East’s first Corporate Communications Conference i New Media Forum i rebrendirao najveći regionalni PR Congress i Brand Summit.

On je takođe izvršni producent emisije Agents Of Change, koji targetira biznis zajednicu Balkana i autor je TV emisije Leaders.

U dosadašnje profesionalno iskustvo Koste Petrova, upisani su mnogi uspešni projekti, kao što su organizovanje jedne od najvećih humanitarnih akcija za Siera Leone, pod patronatom prve dame Siera Leona,  uspešan projekat sa kompanijom Donalda Trampa…

Zahvaljujući velikom broju projekata Kosta Petrov je do sada upoznao i sarađivao sa nekim od najvećih imena današnjice: prva dama Siera Leonea,  Donald Tramp, Ričard Brenson, Demi Mur, Kofi Anan, Al Gor, Ašton Kučer, Dona Karan.

Njegova CSR i social media ekspertiza, našla se i u The Global Corporate Brand Book, Michael Morley-a.

 

Kako je došao na ideju da napravi The P. World?

K.P. – Imao sam tu čast i zadovoljstvo da godinama unazad radim sa liderima u oblasti Public Relations-a i korporativne komunikacije u Pragu i Dubaiju i saradjujem sa mnogim uspešnim stručnjacima iz različitih oblasti poslovanja, kao što su Donald Tramp, Ricard Brenson, Demi Mur, Kofi Anan, Al Gor, Aston Kučer, Dona Karan i mnogi drugi. Svaki put kada sam se ponovo vraćao u podneblje iz kojeg potičem iznova sam se susretao sa poslovnom klimom u kojoj sam osećao manjak prisustva globalnog u širem regionu. Iz nekog razloga svi veliki eventi su organizovani u Parizu, Londonu ili Njujorku i na neki način činili da naš region bude samo „overlooked“ na skali globalnog. Tako je godinama je u meni sazrevala ideja da uz svoj tim saradnika kreiram globalni događaj u regionu, ne samo za Public Relations, već za sve biznis industrije. Cilj događaja „The corporate communication experience 2“ koji će se održati 8. i 9. marta u Jugoslovenskom dramskom pozorištu je da donesemo globalno znanje i globalne eksperte u region- da ne moramo više da odlazimo u neke druge prestonice i metropole kako bismo razmenili iskustva sa globalnim industrijskim liderima i biznis ekspertima iz inostranstva- već da u sledećem periodu velike događaje preselimo u naš region, u Beograd, Zagreb, Skoplje, Ljubljanu, koji će postati novi centri razmene globalnog znanja. Ne zvuči pretenciozno kada kažem da trenutna poslovna klima u regionu ukazuje na to da je ovaj region interesantan za mnoge velike kompanije i da ima mnogo potencijala koje su te kompanije prepoznale. To nije moja pretenciozna pretpostavka, već rezultat istraživanja koja smo sproveli pre pokretanja projekta „The Corporate communication experience“.

Prošlogodišnje izdanje„ The corporate communication experience 1“ promenilo je zauvek regionalnu PR industriju. Ponosni smo što smo započeli revoluciju u oblasti PR-a i počastvovani saznanjem da smo učestvovali u oblikovanju globalnih PR trendova. Naša misija jeste i uvek će biti da kreiramo bolju biznis realnost. Organizacija naših događaja pomaže da se region brendira kao „next big thing“ u industriji organizacije globalnih događaja. U eri ekonomske nesigurnosti svi su u potrazi za novim tržištima, a mi snažno verujemo da naš region i tržišta jesu, jedni od glavnih kreatora budućnosti ekonomije u Evropi. Događaji kao što je „The corporate communication experience“ doprinose brendiranju Srbije kao zemlje u kojoj su prepoznate i pronađene nove mogućnosti za prosperitet i kreiranje globalnih trendova. Fascinantno je saznanje da ćemo upravo sa ove tačke na mapi sveta, sa Balkanskog regiona, sigurno menjati svet PR-a.

Koje veštine i lične vrednosti je potrebno imati za ovako nešto?

K.P. – Imao sam sreće da uvek završim u krugovima i praćen takvim okolnostima koji mi pomažu da realizujem svoje snove. Moje najveće dostignuće je što sam pomogao izgradnju sirotišta u Sijera Leoneu. Bio sam u Siera Leoneu 2008. godine i to mi je promenilo život, tada sam shvatio u kakvim uslovima žive i šta je sve potrebno deci tog podneblja. Zajedno sa prvom damom, organizovali smo veliku akciju i prikupili donacije da se izgradi sirotište za četrdesetoro dece Siera Leonea. Još mnogo dece treba da bude spašeno, zato se naša misija nastavlja.

Diplomirao sam na Fakultetu političkih nauka na Anglo Američkom Universitetu u Pragu, Češka republika. Privatni univerziteti na kojima sam studirao promovišu pre svega diskusiju i individualno mišljenje. Jedna od najbitnijih stvari koje sam naučio je da svoja mišljenja baziram pre svega na faktima, ne na nepotvrdjenim informacijama. Istraživanje je od izuzetnog značaja. Istražite sve strane i potom definišite Vaše mišljenje. Nikada ne bazirajte vaše mišljenje na samo jednoj stvari.

Univerzitetsko obrazovanje je važno, ali ja tražim ljude koji će da promene svet. Možda zvuči ambiciozno, ali mi zaista imamo moć da promenimo svet. Kada bi svako od nas promenio samo jednu malu stvar svet bi postao mnogo bolje mesto za sve nas. Na intervjuima za posao uvek pitam kandidata, kako ćete Vi promeniti svet kroz rad za našu kompaniju.

Sa obzirom na to da radim u industriji koja se bavi organizacijom događaja, imam stalni pristup vrhunskim profesionalcina i misliocima. Njihovo mišljenje i znanje mi je izuzetno važno. Mnogo slušam. Volim da slušam priče drugih ljudi, njihova iskustva, o njihovim uspesima, ali i neuspesima. Volim da čitam biografije. One Vam pomažu da uđete u svet nekih od najuvaženijih i najuticajnijih ljudi današnjice, da shvatite njihove neuspehe, snove i put uspeha. Savetujem da pročitate najmanje jednu biografiju velikog lidera. Promeniće sigurno Vaš život.

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.