Super Bowl nije samo vrhunac NFL (National Football League) sezone već i spektakl koji okuplja ljubitelje sporta, muzike i naravno – reklama! Svake godine, kompanije ulažu milione dolara u reklame koje će privući pažnju velikom broju gledalaca i ostaviti nezaboravan utisak. Ove godine cena za 30 sekundi reklamnog prostora dostigla je rekordnih 8 miliona dolara. Povećanje cena oglašavanja prati rastuću gledanost Super Bowl-a, koji je ove godine privukao 127,7 miliona gledalaca.
Ovogodišnji Super Bowl – 59. po redu održao se na stadionu Caesars Superdome u Nju Orleansu, Luizijana, gde smo imali priliku da odgledamo reklame najpoznatijih brendova. Bilo je inovativnih, emotivnih i duhovitih reklama koje su dominirale ekranima, takođe su nas iznenadili i neočekivani spojevi brendova i poznatih ličnosti.
Među poznatim ličnostima su se našli Dejvid Bekam (David Beckham) i Met Dejmon (Matt Damon)u reklami za Stella Artoise, zatim Post Malone u reklami za Bud Light, Kris Hemsvort (Chris Hemsworth), Kris Prat (Chris Pratt) i Kris Džener (Kris Jenner) u reklami za Metu, Ben Aflek (Ben Affleck) i Kejsi Aflek (Casey Affleck) u reklami za Dunkin’, Harison Ford (Harrison Ford) u reklami za Jeep, Antonio Banderas za Bosh Home, Vin Dizel (Vin Diesel) i Mišel Rodrigez (Michelle Rodriguez) za Häagen-Dazs, Gordon Remzi (Gordon Ramsay) se pojavio u reklami za HexClad i još mnogo njih.
Sigurno vas zanima i koja je reklama najviše oduševila publiku na Super Bowl-u 2025, reklama kompanije Budweiser pod nazivom “First Delivery” osvojila je prvo mesto na USA Today Ad Meter-u. Ovo je prvi put od 2015. godine da je Budweiser zauzeo vrh ove liste.
U nastavku vam predstavljam naš izbor 20 najboljih Super Bowl reklama za 2025. godinu:
- Little Caesars Pizza – Whoa (Agencija: McKinney)
- Doritos – Crash the Super Bowl: Abduction (Agencija: Goodby, Silverstein & Partners)
- Dunkin’ – DunKings 2 (Agencija: Artists Equity)
- T-Mobile – If You Can See the Sky (Agencija: Panay Films)
- Bosch Home – The More You Bosch, the More You Feel Like a Bosch (Agencija: Droga5 )
- Totino’s – Chazmo Finally Goes Home (Agencija:Dentsu, Universal McCann (UM))
- Instacart – We’re Here (Agencija: TBWA\Chiat\Day)
- Coors Light – Slow Monday (Agencija: Mischief @ No Fixed Address)
- WeatherTech – Born To Be Wild (Agencija: Pinnacle Advertising)
- Stella Artois – David and Dave (Agencija: Artists Equity)
- Jeep – Owner’s Manual [T1]
- Tubi – Cowboy Head (Agencija: Mischief @ No Fixed Address)
- Pringles – The Call of The Mustaches (Agencija: Foote, Cone & Belding (FCB) , Starcom)
- Hellmann’s, Best Foods – When Sally Met Best Foods (Agencija: VML)
- Lay’s – The Little Farmer (Agencija: Highdive Advertising)
- HexClad – Unidentified Frying Object (Agencija: Rosewood Creative)
- DURACELL – Power Boost Ingredients (Agencija: VaynerMedia)
- DoorDash – Math (Agencija: Wieden+Kennedy)
- Bud Light – Big Men on Cul-de-Sac (Agencija: Anomaly)
- Reese’s – Don’t Eat Lava (Agencija: Erich & Kallman)
Super Bowl reklame u 2025. godini još jednom su pokazale moć kreativnog oglašavanja, kao i da samo oglašavanje nije isključivo prodaja proizvoda, već i umeće storytelling-a, stvaranja emocija i povezivanje sa publikom na dugotrajan i pozitivan način. U današnjem svetu gde pažnja gledalaca postaje sve dragocenija, Super Bowl ostaje jedinstvena prilika za brendove da ostave trajni utisak.
Tekst pripremila:
Isidora Brađan













































