Reklamondo – Jedan od tri događaja koji se mogu nazvati “Mali reklamožederi”

0
1127
malireklamozderi
malireklamozderi

Sa željom da „jednog dana“ postanu veliki Reklamožderi, moglo bi se reći da su studenti fakulteta orijentisanih na marketing, odlučili da organizuju svoje male manifestacije posvećene advertajzingu.

Moje ime je Milena Grahovac i moja ideja je bila da prisustvujem i uživam na ovim događajima. Ipak sam bila predviđena da budem deo projekta Reklamondo 2013.

Na Ekonomskom fakultetu se održala Reklamijada, na Fakultetu organizacionih nauka su se održale Fonklame i na Univerzitetu Singidunum će se 22 maja od 18h održati Reklamondo.

Reklamijada

reklamijada2012

U  decembru 2012 godine održana je 10. Reklamijada na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Ovu manifestaciju organizuju članovi Marketing Workshop-a   koju broji 25 – 30 studenata.

Događaj je organizovan u dve večeri gde se prikazuje po dva sata zaista izuzetnih i pažljivo biranih reklama. Sav prihod od ulaznica koje su prodavale devojke obučene u pinup kecelje, kakav je bio i ovogodišnji plakat i tema Reklamijade, išao je Stacionaru za zaštitu odojčadi, dece i omladine u Zvečanskoj. Treće veče namenjeno je srednjoškolcima  i tada je ulaz besplatan.

Workshop-ovci su odlučili da obraduju što više ljubitelja reklama, pa su u novembru organizovali seminar u Boru, a nedavno i u Novom Sadu.

 

 

FONklame

Centar za razvoj karijere na Fakultetu organizacionih nauka odabrao je 28 studenata predvođenih koordinatorkom Tijanom Slavković za organizaciju šestih po redu FONklama.

Uz odličnu podršku fakulteta, FONklame su postale festival advertajzinga organizovan u  4 etape: takmičarska, edukativna, zabavna i humanitarna.

fonklame12

Takmičarski deo

U saradnji sa marketinškom agencijom New moment  FONovci su organizovali kreativno takmičenje. Zadatak je bio krajnje realan i prilagođen studentima druge, treće i četvrte godine. Trebalo je na originalan način repozicionirati čokoladice.

Edukativni deo FONklama otvorio je poznati televizijski voditelj  Ivan Ivanović.  Osim što je dobrim humorom držao pažnju publike, Ivan nam je predočio da nijedno iskustvo nije beskorisno. Radio je kao obezbeđenje pri jednoj ambasadi, gde je morao da razgovara dok mu neko drugi govori na bubicu, što se ispostavilo kao „must have“ veština da bi se zaposlio kao voditelj. Priznajem da nas je malo ohrabrio. Otkrio nam je i male tajne, kako poznato lice može uticati na brend i detalje o kojima treba da vodimo računa. Na kraju je pitao za koji bred bi ga preporučili kao zaštitno lice. Jedan ženski glas iz pozadine je stidljivo dobacio „Za Mišelinka“.

Pored Ivana Ivanovića, predavači su bili Markp Stoiljković, Vladan Anđelković , Vladimir Stanković – @DedaBor , Predrag Milićević – @Pedya .

FONklame su završene humanitarnom žurkom, a novac od ulaznica i procenat od prodaje pića je bio za akciju Srce za decu .

 

Reklamondo

Reklamondo je manifestacija koju organizuju studenti na praksi na advertising portalu Lumiere.rsOdržava se na Univerzitetu Singidunum i on je neka “zlatna sredina” svih manifestacija. Traje oko 2h,  ima dva segmenta reklama i dva predavača. 

Reklamondo2012

Prošlogodišnji Reklamondo ostao je u dobrom sećanju po predavanju Vladimira Čeha „Sex u oglašavanju“. Predavanje je trajalo duplo duže od predviđenog vremena, ali pozitivna energija i smeh prisutnih prosto nisu dozvoljavali da se završi.

Ove godine, treći po redu Reklamondo biće održan 22 maja 2013 godine.  Predavači će biti Ivan Stanković, direktor i vlasnik marketing agencije Communis DDB i kreativni direktor marketing agencije Grey Srđan Mihajlović.

Mogu da vam kažem da jedva čekam da čujem ove zanimljive predavače i da vidim vašu reakciju na naše odabrane najkreativnije reklame.

P.S. Šuška se da će biti i nekih slatkiša i sokića za vreme projekcije reklama 🙂

Pozdrav,

Milena Grahovac

 

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.