Reklamondo 2017- O advertajzingu iz ugla kreativca

0
1136

Upoznajte našeg prvog gostujućeg predavača- Anja Radulović, kreativni direktor agencije Leo Burnett Beograd, ove godine biće deo Reklamonda 2017.

U svet advertajzinga ulazi nakon završenih studija na Univerzitetu Džeksonvil. Ulogu kreativnog direktora započela je 2009. godine u agenciji Leo Burnett Beograd, gde radi i danas. Njen višegodišnji rad u ovoj agenciji odlikovan je brojnim internacionalnim nagradama sa najprestižnijih festivala.

Među njima, na samom početku, primila je nagrade Međunarodnog FAB festivala za projekat „Jafforidža“, za koji je agencija osvojila dva priznanja. Osim zlatnog priznanja u kategoriji konditorskih proizvoda i grickalica, proglašena je za najkreativniju integrisanu kampanju na svetu.

Kampanja „Dobro jutro džezveri“ svima nam je dobro poznata. „Džezveri“ su upravo još jedan u nizu projekata u okviru kojih je Anja bila deo kreativnog tima. Ova reklamna kampanja osvojila je tri UEPS-ova priznanja i Grand Prix.

Pored kreativnog rada u agenciji, Anju Radulović mogli ste da vidite i u ulozi žirija na dodeli nagrada na festivalima Clio Awards, New York Festival, Golden Drum, Kaktus2016 i brojnim drugim.

U okviru šestog po redu Reklamonda, Anja Radulović naći će se u ulozi gostujućeg predavaća. Sa posetiocima Reklamonda podeliće svoja iskustva kada je advertajzing u pitanju i osvrnuti se na to kako izgleda advertajzingu iz ugla kreativca.

Vidimo se u utorak 23.maja u 18h na Reklamondu 2017!

Ukupna ocena 3.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.