Dana 25.05.2012. godine održan je drugi po redu Reklamondo,u organizaciji Advertising portala „Lumiere.rs, a članovi tima bila su Katarina Kovačević, Milica Radičević, Maja Đorđević, Dragana Atanasov i Stefan Zarić. Prijatelji Reklamonda su bili Banini, Voda Vrnjci, Duga Fruit, Duga Komerc, Grand kafa, Pioniri Communications i Univerzitet Singidunum.
Program je počeo malo posle 17h i vodila ga je Katarina Kovačević, koja je goste upoznala sa planom programa i otvorila manifestaciju sa prvim blokom reklama sa Američkog kontinenta. Reklame iz prvog bloka koje su najviše ostavile utisak na publiku su Best Job | P&G London 2012 Olympic Games Film,Nike – The day the stadium spoke,Norte Photoblocker,Norte Beer: With / Without Photoblocker by Del Campo Nazca Saatchi & Saatch.
Nakon reklama iz Amerika, predavanje je održao gospodin Vladimir Čeh, osnivač i predsednik Upravnog odbora (ne)Vladine organizacije „Odgovornost“, koji iza sebe ima veoma uspešnu karijeru i mnoštvo nagrada. Njegovo predavanje je najviše zainteresovalo i nasmejalo goste, a tema je bila „Sex u oglašavanju“. Prezentacija, koja je bila sačinjena od mnogih intrigantnih i zanimljivh slika i snimaka, pokazala je koliko se način oglašavanja u medijima promenio i šta je to što danas ostavlja najviše utisaka na posmatrače reklama.
Nakon predavanja gospodina Vladimira, puštene su reklame iz Evrope, a gostima najzanimljivije su bile Mercedes benz watering can, Carlsberg – Fan Academy,Sunrise “SMS Dialogues – Good Night”,6 LOVE ME? SUNRISE COMMUNICATION.
Posle ovog uzbudljivog predavanja usledila je kratka pauza gde su gosti mogli da se posluže pićem i hranom koju su obezbedili prijatelji Reklamonda.
Drugi deo je počeo predavanjem gospođice Nevene Milanović koja je „Account Manager“ u agenciji Pioniri Comunication, i gospodina Ivana Živkovića koji je „Managing & Creative Director“ takođe u agenciji Pioniri Communications. Njihova tema je imala u fokusu društvene mreže i prikazali su publici koliki uticaj one imaju u poslovanju i oglašavanju raznih kompanija. Govorili su koje su društvene mreže najzastupljenije.O svakoj rekli glavne karakteristike i čemu najbolje služe kada je reč o oglašavanju.
Završni reklamni blok bile su reklame iz Srbije i regiona, koje su izazvale najviše smeha među gostima jer su se prisetili nekih veoma starih ali uvek zanimljivih reklama i trenutno najaktuelnijih.
Reklamondo je završen predstavljanjem članova tima, koji su se u saradnji sa Advertising portalom „Lumiere.rs“ potrudili da manifestacija prođe veoma uspešno.
Tekst napisala: Dragana Atanasov
[…] Prošlogodišnji Reklamondo ostao je u dobrom sećanju po predavanju Vladimira Čeha „Sex u oglašavanju“. Predavanje je trajalo duplo duže od predviđenog vremena, ali pozitivna energija i smeh prisutnih prosto nisu dozvoljavali da se završi. […]