Prisustvom na pres konfereniciji koja je održana 3. aprila 2012. godine, imale smo priliku da čujemo više o važnosti predstojećeg Drugog Digital Day-a.
Da vas podsetimo da će ova konferencija biti održana 25. aprila 2012. godine u Domu omladine u organizaciji IAB Serbia.
Sa ovim događajem su nas upoznale: Gabrijela Stjepanović, izvršni direktor IAB Serbia i Jelena Ivanović, izvršni direktor IAA. Gabrijela Stjepanović govorila je nešto više o IAB (Interactive Advertising Bureau) i IAA (International Advertising Association).
Sa vama ćemo podeliti ono najvažnije, a ukoliko želite detaljnije da se informišete o radu IAB i IAA posetite sajtove www.iab.rs i www.iaa.rs.
IAB Serbia je osnovana pre godinu dana od strane najvećih online agencija, publisher-a. Razlog osnivanja je jačanje tržišta digitalnog interaktivnog marketinga u Srbiji. IAA je asocijacija koja reguliše oglašavanje svih medija.
Čule smo mnogo razloga zbog kojih bi trebalo da prisustvujete ovoj konferenciji.
Ovogodišnja konferencija posvećena je edukaciji i svima kojima se bave advertajzingom. Posetioci će čuti neke od najvećih profesionalaca u oblasti digitalnog i interaktivnog marketinga poput Steffena Ehrharda (Google), Matevža Klanjšeka (Celtra), Marte Klepke (Gemius).
Cilj i ideja Digital Day-a je da se pokriju svi segmenti digitalnog marketinga, biće reči o: display marketingu, Social marketingu, SEM (Search Engine Marketing).
Na Digital Day-u biće prvi put predstavljen predlog Kodeksa o oglašavanju. Kroz par ključnih informacija Jelena Ivanović je objasnila šta ovaj Kodeks predstavlja. On obuhvata pravila, odnosno etičke standarde za marketinšku industriju u Srbiji i bazira se na 4 osnovna principa: legalno, istinito, pristojno i časno oglašavanje. Kodeks sadrži deo o oglašavanju alkoholnih pića, o deci i mladima, medicinskim sredstvima. Više detalja o samom Kodeksu kao i o formiranju regulatornog tela možete čuti na dan konferencije.
Slogan ovogodišnjeg Digital Day-a je: „BRENDS SPEAK DIGITAL“
Lepi pozdravi,
Milica, Maja, Katarina