P World The Corporate Communications Experience 2012 – Drugi dan

2
1526

Drugi dan konferencije The Corporate Communications Experience 2 obeležili su sjajni predavači sa zanimljivim temama. Kao jedna od studenata imala sam čast i priliku da posetim ovako veliku i značajnu konferenciju , pokušaću „ukratko“ da prenesem utiske drugog dana, koji je za mene bio neverovatan kao i prethodni dan. Moderator drugog dana bio je Bora Miljanović, Managing Director, Represent Communications.

Prvi govornik bio je Yoghesh Chauhan, Head Of CSR, BBC, UK. Posle njegove prezentacije bilo mi je jasnije kako je BBC postao najveća korporacija za emitovanje radijskog i televizijskog programa u svetu. Njegove poruke koje vode do uspeha korporacije su: potrebno je da posedujete „redakciju vrednosti“, budete kreativni, spremni da učite, a da vaši zaposleni budu najbolji ambasadori vašeg brenda.

Posle priče o BBC, usledilo je malo uživanje u čarima hotela Burj Al Arab, jer je govornik bio Piers Schreiber, VP Corporate Communications, Jumeirah Group Dubai. Naglasak je stavio na pažljivo segmentiranje tržišta i kreiranje oglasnih poruka.
Ovo su jedne od novijih reklama koje su urađene za ovaj hotel. Drugi video spot je obeležio poznati golfer Rory McIlroy.


Priča o hotelu je ostala u senci, kada je usledila priča o akciji zaštite i čuvanja kornjača koja je pokrenuta u Dubaiu. Napravljeni su posebni hoteli u kojima se oporavljaju i čuvaju kornjače. Hoteli imaju odlične uslove. U delu sale gde sam sedela mogli su se čuti komentari kao što su: „Eh, što nisam kornjača u Dubaiu.“… 🙂

Pre pauze govornicu je preuzela Dr. Sabine Schauer, Corporate Communications Director, Henkel Central Eastern Europe GmbH. Zanimljiva informacija, Henkel u svojim reklamama ne unajmljuje glumce, već se u njihovim reklamama pojavljuju zaposleni.

Nakon Sabine reč su preuzele Fiona Hall, Managing Director, Chandler Chicco Companies i Kristin Spensieri, Chandler Chicco Companies. Izložene su studije slučaja o tome gde su grešile kompanije u komunikaciji i poslovanju. Poruka predavača je da svaka kriza može predstaviti šansu da se pametnije krene na bolje. Prezentaciju je obležio citat: „It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it.“ Warren Buffett.

Posle velike pauze, u sali nas je sačekalo kolektivno razgibavanje. Svi posetioci konferencije su u isto vreme radili vežbe istezanja i opuštanja. E to je trebalo videti. 🙂 Verujem da će se uskoro pojaviti fotografije na twitter-u.

Kratku, jasnu i po mom ličnom mišljenju najzanimljiviju prezentaciju dana održala je Wendy Gold, Consumer PR Lead, Microsoft International. Prezentaciju je započela događajem koji je pogodio jednu aviokompaniju. Aviokompanija nije htela muzičaru da plati za polomnjenu gitaru koju je polomilo osoblje prilikom transporta prtljaga. On je snimio spot za 150$, posle emitovanja tog spota kompanija je izgubila 100 mil. $. Ovo je taj spot. 🙂

Zanimljive informacije usledile su o Windows 7. Jedna od reklama za promociju Windows 7.

O tradicionalnom PR i njegovoj buducnosti govorio je Alan Oliver, Head Of External Affairs, Nationwide. Jedan od zaključaka je bio taj da su važni i tradicionalni PR i društveni mediji, potrebno je da oba rade zajedno.
Poslednje predavanje ove konferencije održao je Andrew Widger, Director Media Relations, Pfizer. Ovo predavanje je obeležio, možda malo strašan, ali veoma edukativan video spot.

Za sam kraj želim da kažem da posle ove konferencija imam puno pozitivnih utisaka i novih saznanja. Dobri predavači, mnogo zanimljivih tema i primera iz prakse, sve to na jednom mestu, predivno.

Pozdrav,
Katarina

Ukupna ocena 3.00 od 5

2 KOMENTARI

  1. Na žalost, prisustvovao samo na poslednja tri predavanja ovog drugog dana, tako da ću dati komentar samo o tome što sam čuo tokom tih sat ipo vremena, a to je jedno veliko ništa! Ljudi su se pojavili, vrlo šturo ispričali šta su radili u prošlosti, malo su pričali i o tome kako su to radili, ali sve to ionako svako od nas može naći na netu. Nije da sam očekivao da će neko otkriti toplu vodu, ali da će nam ispričati bar nešto korisno, to jesam. Kada čovek dođe da čuje “stručnjake” (jako alergičan na tu reč inače), očekuje bar neki nagoveštaj “budućnosti”, a svi oni su pričali samo o prošlosti, i to ne baš o nekim uspešnim i WOW projektima, već o sasvim običnim projektima reklo bi se, o onim o kojima ni plaćeni novinari nekada ne pišu. Na moju veliku žalost, jako se razočarao u konferenciju od koje sam mnogo očekivao, naročito kada je fee bio “tričavih” 500€

  2. Na srecu, ja sam oba dana ostala do kraja. Drugi dan je mozda bio nesto slabiji sto se tice predavaca ali daleko od toga da je bio los. Svi predavaci su bili dostupni na pauzma tako da je svako od nas imao mogucnost da ih “iscima” i da cuje nesto korisno ukoliko to nije uspeo na samom predavanju.

    Konferencija je ispunila sva moja iscekivanja – predavaci su bili odlicni, organizacija na savrsenom nivou a ekipa ljudi koja se okupila vise nego zanimljiva 🙂 + 2 dana slusanja accent british english = odlicno! 🙂

    Ipak verujem da je historia magistra vitae est i da kroz nju [poznavanje nje] nagovestaj “buducnosti” ne dobijamo od drugih vec kreiramo sami 🙂

    Sve u svemu – divnih 2 dana 🙂

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.