Moj pocetak – IAA Mladi profesionalci

0
1263

Znate ono, kad završite fakultet, pa se upustite u pustolovinu traženja prakse (ako je, nekim slučajem, niste imali tokom studiranja) ili posla i nadate se da ćete baš vi biti srećković koji će brzo početi da primenjuje sve naučeno na fakultetu. I tražite, i tražite i ne odustajete.
Moja potraga trajala je godinu dana, a verovatno bi trajala i duže da od par prijatelja sa fakulteta nisam čula za sekciju Mladi profesionalci, tada tek osnovanu, a u okviru srpskog odeljka IAA (International Advertising Association), sa ciljem da olakša razmenu znanja, iskustva i ideja među mladim članovima, omogući dodatno obrazovanje, promoviše profesiju među mladim ljudima koji žele dalje da se usavršavaju u oblasti marketinga i komunikacija, te da ih poveže sa marketinškim stručnjacima u zemlji i inostranstvu.
Sekciju čine mladi ljudi, do 30 godina starosti, zaposleni u oblasti marketinga i komunikacija ali i studenti zainteresovani za ovu oblast, dobre reputacije i ambiciozni. Pretpostavljate da sam se odmah pronašla u svemu tome i već od oktobra sam mogla da se pohvalim da sam član Mladih profesionalaca.
Ne dugo zatim, čekao me je prvi radni zadatak: Napraviti idejno rešenje logotipa i slogan IAA Srbija, povodom dvadeset godina postojanja i rada. Vredno sam radila sa ostalim članovima sekcije kako bi poslali naš predlog, a u trci za najbolje,krajem decembra, izabrano je rešenje agencije Full House Group.
Tokom decembra započele su i pripreme za naš prvi veći projekat. Usledili su sastanci, dogovori, ređale se ideje i na kraju se desila IntegracIAA – prvi edukativni događaj u organizaciji sekcije gde je pedesetak studenata i članova Mladih profesionalaca bilo u prilici da dobije odgovor na pitanje “Da li smo i kako integrisani u današnjoj komunikaciji sa potrošačima?” Čitav događaj konceptualno je pratila i izložba slika i fotografija Beograda “BeogrART”.
Tri nedelje kasnije, početkom marta, pozvana sam da učestvujem u jednodnevnom treningu na temu “Uspešno vođenje prezentacije”, koji je sekcija organizovala u saradnji sa agencijom Skills. I posle osam sati praktičnog rada, sa sigurnošću mogu reći da sam ovladala tehnikama uspešne pripreme i realizacije prezentacije, naučila kako da savladam tremu i pojačam samopouzdanje, što je i bio cilj čitavog treninga. A kako se trening pokazao kao interesantno i korisno iskustvo, ovakva vrsta edukacije članova sekcije dešavaće se i ubuduće.

I to je tek početak. Ispred mene, i ostalih pedeset članova sekcije, je još dosta projekata i radionica kojima ćemo zajedno obeležiti dvadesetu godišnjicu postojanja IAA Srbija i promovisati našu sekciju. I vodiću se rečima Dejla Karnegija: “Učenje je aktivan proces. Mi učimo radeći… Samo znanje koje je upotrebljeno ostaje u našoj svesti.” I neću odustajati.

Anica Miljković

Linkovi:
www.twitter.com/iaaserbia
www.facebook.com/iaa.youngprofessionals.rs
www.iaa.rs
Mail: youngprofessionals@iaa.rs

Ukupna ocena 2.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.