Praslavljajući 60 godina postojanja, festival kreativnosti u Kanu (Cannes Lions) je održao prvu od četiri ceremonije dodele nagrada na kojoj je proglasio dobitnike u kategorijama: Creative Effectiveness, Direct, PR i Promo & Activation.
Creative Effectiveness
Žiri je prelgedao 120 radova od kojih je 12 ušlo u uži izbor.
Grand Prix: Heineken’s Legendary Journey: Justifying a Premium the World Over
Agencija: WIEDEN+KENNEDY AMSTERDAM, THE NETHERLANDS
Pored Grand Prixa dodeljeno je još šest Creative Effective Lions.
Direct Lions
Žiri kojim je predsedavao Mark Tutssel, Worldwide Chief Creative Officer, Leo Burnett je pregledao 2578 radova od kojih je 247 radova ušlo u uži izbor.
Grand Prix: ‘Dumb Ways to Die’
Agencija: McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA
Pored Grand Prixa dodeljena su još i 13 zlatna, 19 srebrnih i 28 bronzanih lavova.
Promo & Activation
Žiri je pregledao 2974 pristigla rada od kojih je 265 ušlo u uži izbor.
Grand Prix: Immortal Fans
Agencija: OGILVY BRASIL São Paulo, BRAZIL
Pored Grand Prixa dodeljena su još i 18 zlatna, 32 srebrnih i 44 bronzanih lavova.
PR Lions
Žiri je pregledao 1296 pristigla rada od kojih je 158 ušlo u uži izbor.
Grand Prix: ‘Dumb Ways to Die’
Agencija: McCANN MELBOURNE, AUSTRALIA
Pored Grand Prixa dodeljena su još i 20 zlatna, 29 srebrni i 45 bronzanih lavova.