Koliko smo sigurni kad ostavljamo podatke na internetu – Febelfin

0
1382
kradja identiteta
kradja identiteta

Moram priznati da  Duval Guillaume Modem počinje malo da me plaši. Marketing agencija koja se “specijalizovala” za plašenje ljudi je opet osmislila kampanju čiji učesnik ne bi želeo da budem. Ova  Belgijska agencija je sada u ime Febelfin (državna agencija koja nadgleda finansijske organizacije) odlučila  da uz pomoć osećanja straha ukaže na ozbiljnu situaciju sigurnosti finansijskih podataka na internetu.

U video spotu, jedan gospodin “krade identitet” u stilu “Nemoguće misije”. “Krađa” počinje sa bankovnim računom, pa do samog fizičkog izgleda.  On rezerviše hotel, kupuje skupe instrumente i postavlja slike na internet predstavljajući se kao osoba kojoj je “ukrao” identitet.

 

Marketing agencija: Duval Guillaume Modem

Klijent: Febelfin

Godina: 2013

Ukupna ocena 4.00 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.