Heineken je želeo da prenese novu poruku ‘Otvori svoj svet’ svima koji su posetili Haineken Open festival 2011 u Varšavi. Da bi to uspeli, kreirali su U-code, specijalni QR-code sa informacijama o posetiocima. Na posebnom štandu posetioci su imali priliku da naprave svoj lični U-code (nalepnicu) sa ličnom porukom. Uz pomoć mobilnih uređaja koji mogu da čitaju/skeniraju ove kodove drugu posetioci su mogli da saznaju lične poruke drugih posetioca i tako započnu interakciju i nova poznanstva.
http://www.youtube.com/watch?v=0RrXcm89FAo&feature=player_embedded
Agencija: Leo Burnett, Warsaw, Poland
Klijent: Heineken
Godina: 2011
[…] svoj svet’ i korišćenju QR- kodova. Ovu kampanju možete pogledati na ovom linku: https://www.lumiere.rs/svet/heineken-u-code/ @DedaBor. #digitalday Toth Gergely Hungary QR kodovi kao primer marketinga. Ih, ja bih uveo QR […]