(Skoro) Svima nam se desilo da kada se probudimo jutro posle izlaska u klub zažalimo zbog nečega što smo učinili protekle večeri. U današnje vreme , vreme društvenih mreža te greške su i zabeležene tj. naše greške su slikane i objavljene svima da ih vide. Zahvaljujući tim situacijama proživljavamo razne svađe sa našim prijateljima, devojkama, momcima, poslodavcima i svima drugima kojima ta naša greška škodi.
Ipak, svi znamo da kada se malo popije verovatnoća da uradite neku glupost je 99 % (mada to nije izgovor), kako kažu roditelji, bake, deke nikada ne treba činiti loše stvari svojim voljenim.
Ali, neke “gluposti” više škode vama nego drugima i zato je bolje da se za njih i ne zna, jer ipak kada vidite ujutru neku neprijatnu sliku to i nije lep prizor (za vas).
Marketing agencija Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi i južnoamerički brend Norte Cerveza(pivo) su kreirali futuristički hladnjak za pivo čija je uloga da brani one koji piju Norte Pivo od neželjenih amaterskih paparaca koji upropaštavaju izlaske.
Sada smo spašeni i iskreno, kao što i slogan kaže “ONO ŠTO SE DESI U KLUBU, OSTAJE U KLUBU”.
Akencija: Saatchi & Saatchi, Argentina
Klijent : Norte Pivo
Godina : 2011