Kao dete voleo sam, a verujem i svako od vas, trenutak kada se popnem na hali gali i zavrtim u nedogled, posmatrajući zabrinuto lice majke koja se grčevito stiska od straha. Taj momenat sreće je neopisiv. Boje se pomešaju i zemlja je odjenom naopačke.
Zato ćete razumeti brigu dece iz Nju Dzersija koja su izgubila svoj rolerkoster. Uragan Sendi odneo im je element igre u životu. Ipak, ostaje nada i valjalo bi nauciti od njih, kada i posle svega kažu da veruju da će im napraviti bolji rolerkoster. Veći i sa više osvetljenja.
Jednominutni promotivni spot osiguravajuće kuće State Farm trebao bi nas u najmanju ruku navesti na zaključak – da je dečija sreća nepokolebljiva i treba je negovati. Možda tada zaključimo da je to jedini recept za svetlu budućnost.
P.S. Pre nego što pogledate I naučite nešto poučno – u pitanju je promocija koncerta humanitarne pomoći ugroženim porodicama tokom razaranja uragana Sendi.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hghJ3wx8sN0
Klijent: State Farm
Agencija: DDB Chicago
Reditelj: Joe Pytka
Pripremio: Milan Predojević