MARKETING U GEJMING INDUSTRIJI

0
262
gejming

Gejming, hobi kojim se bavi preko tri milijarde ljudi širom planete (https://explodingtopics.com/blog/number-of-gamers), godinama unazad nadmašuje kako filmsku tako i muzičku industriju bilo da su u pitanju Singleplayer ili Multiplayer igre, Konzole ili PC svaki gejmer gaji posebnu naklonost prema određenoj platformi, igri, karakteru (liku) ili priči koja ga je osvojila. Medjutim u moru video igara neophodno je diferencirati se od konkurencije i privući pažnju igrača.

Kada gejming i marketing industrija udruže snage, rezultat je zaista spektakularan. Gejming reklame postale su umetnička dela koja ne samo da promovišu igre, već i bude emocije i strast među gejmerima. Siguran sam da ćete prepoznati većinu ako ne i sve igre kao i likove koji se pojavljuju u ovim reklamama.

                5.  DEAD ISLAND 2

                Zombiji i video igre kombinacija koja je neizbežna, a način na koji su kreatori Dead Island 2 igre odlučili da je promovišu je podigao popularnost ove igre na viši nivo.

                4.  YOUR MOM HATES DEAD SPACE 2

                Kampanja “Your Mom Hates Dead Space 2” prezentuje igru Dead Space 2 na duhovit i kreativan način. Ako naše mame osećaju nelagodu dok gledaju gameplay video igre, to je često znak da igra pruža nezaboravno iskustvo puno uzbuđenja i adrenalina.

3.  JONAH HILL AND SAM WORTHINGTON (CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3)

                Call Of Duty je jedan od najpoznatijih ako ne i najpoznatiji FPS naslov svih vremena. Kampanja za Call of Duty: Modern Warfare 3 prati dva lika, veterana igre (Sam Worthington) i noob-a (Jonah Hill). Cilj ove kampanje je bio da na komičan način iskomunicira da su svi igrači dobrodošli, bilo da su u pitanju igrači koji prvi put igraju Call of Duty serijal ili veterani koji su ispekli zanat na prethodnim COD naslovima.

                2.  FIFA 18 EL TORNADO – MORE THAN A GAME

                Reklama u kojoj se pojavljuju imena kao što su Cristiano Ronaldo, Dele Alli, Antoine Griezmann i James Harden je osvojila srca ljubitelja FIFA serijala širom sveta. FIFA 18 “El Tornado” prikazala je potez (skill move) u igri koji do ovog izdanja nije bilo moguće izvesti. Potez, nazvan “El Tornado”, je napredna tehnika gde igrač podiže loptu i izvodi okret pre nego što šutira ili dodaje. Reklama je naglasila uzbuđenje i kreativnost koje igrači mogu doživeti koristeći ovaj potez u samoj igri.

  1. LONG LIVE PLAY: SONY CHARACTER COMMERICAL

Reklama koja budi emocije čak i u srcima ljubitelja Xbox konzole. Svima su nam dobro poznati heroji iz video igara kao što su: Kratos, Ezio, Nathan Drake, Ghost, Snake i mnogi drugi. Sony PlayStation Long Live Play reklama je okupila najpoznatije likove iz video igara na jednom mestu kao omaž gejmerima predstavljajući ih kao prave heroje koji stoje iza nama omiljenih likova.

Tekst napisao: Uroš Stupar

Ukupna ocena 4.50 od 5

POSTAVI ODGOVOR

Unesite Vaš komentar
Ovde unesite ime

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.